דף הבית » דיור מוגן נווה עמית לב רחובות

דיור מוגן נווה עמית לב רחובות

נווה עמית - לב אבותנווה עמית רחובות, הוא אחד מבתי הדיור המוגן המובילים ברחובות, וממוקם בשכונה כפרית ושקטה. המקום מציע לדייריו מגוון רחב של פעילויות ושירותים: אולם סרטים והרצאות, אולם ספורט, חדרי מלאכה ופיסול, אולם כנסים, סופרמרקט, מרפאה, בית כנסת ועוד.

שיעורי ההתעמלות רבים ומגוונים: פלדנקרייז, יוגה, טאי צ'י, צ'י קונג ועוד. חוגי היצירה והמשחק במקום רבים ומגוונים, כגון חוג כתיבה יוצרת, חוג פסיפס, חוג שזירת פרחים ועשרות חוגים נוספים.

נווה עמית לב רחובות, שייך לרשת נווה עמית, בבעלות קופת חולים מאוחדת. הרשת מפעילה ששה בתים של דיור מוגן ברחבי הארץ וידועה במוניטין שלה כרשת מקצועית, מהימנה ואיכותית בתחום הדיור המוגן.

למוניטין החיובי של הרשת, נוסף גם השם הטוב של קופת חולים מאוחדת, אשר רואה לנגד עיניה את צרכי הדיירים באופן מקצועי וכולל. אין צורך להיות חבר בקופת חולים מאוחדת בכדי לקבל את השירותים שמציע המקום. נווה עמית לב רחובות מעניק בטחון רפואי לדייריו מכל קופות החולים, למשך 24 שעות היממה.

דיור ושירותים רפואיים

המקום מציע לדייריו מגוון רחב של דירות. החל מדירות בנות חדר אחד, דרך דירות בנות שני חדרים וכלה בדירות בנות שלושה חדרים. המשותף לכל הבתים הוא שבכל אחד מהם יש מרפסת רחבת ידיים או גינה אישית.

הבית מאובזר בכל מה שחשוב ומהותי שיהיה בבית: מטבח מאובזר ושירותים חשובים כגון לחצני מצוקה, גלאי עשן, מיזוג מרכזי ועוד. המקום מציע גם שירותי ניקיון שבועיים ושירותי אחזקה ותחזוקה נוספים.

נווה עמית לב רחובות, מציע לדייריו גם את המחלקה הסיעודית, אשר ניתן להשתכן בה במקרה הצורך במחיר מוזל מהמחיר הרגיל. המחלקה הסיעודית נותנת שירותים לדיירים הזקוקים למענה בתחום הסיעודי, כמו גם דיירים הזקוקים למענה רפואי נרחב ומעמיק יותר.

הבית ממוקם ממש במרכז רחובות, בקרבת הקניונים והתחנה המרכזית. המיקום המצוין מאפשר קירבה למרכזי בילוי וקניות ונגישות לתחבורה ציבורית. בקרבת מקום גם ממוקמים מרכזי ספורט עירוניים ומרכזי קאנטרי קלאב.

כתובת: נווה עמית לב רחובות, רחוב סירקין 2, רחובות

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר