דף הבית » דיור מוגן נווה עמית עד 120 ראשון לציון – מחלקות סיעודיות

דיור מוגן נווה עמית עד 120 ראשון לציון – מחלקות סיעודיות

נווה עמית  עד 120 ראשון לציוןבנווה עמית עד 120 ראשון לציון, פועלות שתי מחלקות סיעודיות, כחלק מבית הדיור המוגן עד 120 – ראשון לציון, השייך לרשת עד 120. את המחלקות הסיעודיות במקום, מפעילה רשת נווה עמית החל משנת 1992. המקום מכיל מעל לשבעים מיטות ומקבל חולי סיעוד מורכב וסיעוד גריאטרי.

המחלקות הסיעודיות נמצאות בפיקוח קופת חולים מאוחדת, אשר בבעלותה בתי הדיור המוגן של נווה עמית, כמו גם הבית הסיעודי של הרשת. הבית ממוקם באחת השכונות היפות בראשון לציון, עיר איכותית ומובילה בישראל.

נווה עמית עד 120 ראשון לציון, שייך לרשת נווה עמית המפעילה בתים של דיור מוגן פרטי בכל רחבי הארץ. מדובר כרשת ותיקה הפועלת עשרות שנים ושייכת לאחת מקופות החולים הראשיות בישראל, קופת חולים מאוחדת.

המחלקות הסיעודיות בבית החולים ממוקמות בקומת הקרקע, באופן מרווח ביותר. בית החולים מכיל 72 מיטות ומספק לכל חולה ונסעד את הטיפול המתאים לו באופן אישי מכל הבחינות: מבחינה סיעודית, מבחינה רפואית ומבחינה סוציאלית. כמו כן, המקום שומר על כשרות.

עוד בנווה עמית עד 120 ראשון לציון, ניתן למצוא ספרייה עשירה, גינה מקסימה, שירותים של מכון יופי, מועדון לאירוח המבקרים ועוד. המקום מקיים מגוון רחב של חוגים ופעילויות, המועברות בין היתר גם על ידי תלמידים, מתנדבים מהסביבה.

נווה עמית עד 120 ראשון לציון מתמחה בידע גריאטרי ובשיטות טיפול מגוונות ומקצועיות: ריפוי בעיסוק, טיפולים פיזיותרפיים, ריפוי בעזרת בעלי חיים ועוד.

כתובת: רחוב סמולנסקי 40, ראשון לציון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר