דף הבית » דיור מוגן נווה עמית – מעון הרופא מוצא

דיור מוגן נווה עמית – מעון הרופא מוצא

נווה עמית- מעון הרופא מוצאנווה עמית מעון הרופא מוצא עלית, הוא אחד הבתים הייחודיים ביותר של דיור מוגן פרטי בכל רחבי הארץ, בשל מיקומו באזור הרי ירושלים. המקום מציע איכות חיים בלתי מתפשרת לדייריו, החל מארוחות גורמה מצוינות, דרך פעילות בתחומים רבים של חברה, תרבות, ספורט, פנאי ועוד. כמו כן, הדיירים נהנים מסדר יום עשיר ושופע במהלך כל השנה.

נווה עמית מעון הרופא, שייך לקופת חלים מאוחדת ויש בכך המון יתרונות. ראשית היתרון הרפואי שהדיירים נמצאים בידיים טובות. אין זו רשת לכל דבר, אלא רשת שמהווה אחת מקופות החולים הראשיות בארץ. הידע המקצועי והטיפול המסור בדיירים נמצאים בראש מעייניה של הרשת, אשר דואגת לבצע את מירב הבדיקות הרפואיות במקום.

הבתים בנווה עמית מעון הרופא מוצא עלית, פרושים על פני חדר אחד, חדר וחצי או שני חדרים. הבתים מצוידים במיטב הריהוט, העיצוב והאבזור הדרוש והכרחי לכל בית. לכל בית יש מרפסת הצופה לנוף ההררי של ירושלים והרי יהודה.

שירותים רפואיים

השירותים הסיעודיים שמציע נווה עמית מעון הרופא מוצא עלית כוללים מחלקה סיעודית, המסייעת לדיירים בתקופות מסוימות בהן יש צורך בעזרה נוספת. בנוסף למחלקה הסיעודית, פועל גם מרכז החלמה והבראה לדיירים, אשר זקוקים למנוחה ולפיקוח לאחר ניתוח, או אשפוז. מדובר בבית הבראה לכל דבר, המציע בנוסף לתנאים האיכותיים של בית מלון אקסקלוסיבי, גם את האפשרות לקבל מענה רפואי ומנוחה נכונה. חשוב לציין כי בית ההבראה נמצא במרחק כמה דקות נסיעה מבית החולים הדסה עין כרם.

נווה עמית מעון הרופא מוצא עלית, מציע לדייריו שירותי מיניבוס אשר לוקח ומחזר אותם ליעדים נבחרים בעיר ומאפשר ניידות וגמישות מקסימאלית. גם פינת החי שבמקום משמשת כפנינה ייחודית, אשר לא ניתן למצוא בבתים רבים נוספים של דיור מוגן ברחבי הארץ.

נווה עמית מעון הרופא מוצא עלית ממוקם באזור יפהפה בארץ, ממש בכניסה לירושלים. המקום מציע לדיירים מרחבים ירוקים ושלווים.

כתובת: נווה עמית מעון הרופא מוצא עלית, הרי יהודה, מוצא, 90820

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר