דף הבית » דיור מוגן – נוה עמית בירושלים

דיור מוגן – נוה עמית בירושלים

נווה עמית - ירושליםנווה עמית ירושלים, הוא אחד מבתי הדיור המוגן לגיל השלישי של רשת נווה עמית. הבית הממוקם בשכונת רמת אשכול ומתנשא לגובה של שמונה קומות בסטנדרט גבוה ואקסקלוסיבי. את המקום מקיפה חניה מרווחת ותחבורה ציבורית הקרובה מאד למקום.

נווה עמית ירושלים, מציע לדייריו מגוון גדול ועשיר של פעילויות: חוגי התעמלות, חוגי אומנות, חוג גינון ונוי, הרצאות, הופעות, קונצרטים, וחוגים מקצועיים בהדרכת אנשי מקצוע כגון פיזיותרפיסטים.

המקום מותאם באופן מלא לקבל דיירים דתיים או שומרי מסורת- כל הארוחות כשרות, בית הכנסת במקום פעיל מאד ויש גם מעלית שבת. בנוסף, המקום מעסיק בקביעות שני משגיחי כשרות לימי חול ולחגים ומועדים.

רשת נווה עמית, שייכת לקופת חולים מאוחדת, אחת מקופת החולים המובילות בארץ. הרשת הקימה שישה מרכזים של דיור מוגן פרטי ברחבי הארץ וחרטה על דגלה את הסיסמה "למבוגרים שאוהבים את החיים".

המקום מעניק לדייריו את האפשרות לבחור בין כמה וכמה גדלים של דירות: דירות בגודל חדר וחצי, דירות בגודל שני חדרים, וכן דירות גדולות יותר, בגודל של שלושה חדרים.

הדירות מאובזרת במטבח, חדר רחצה, שירותים מתאימים, קו טלפון וחיבור לכבלים. הדיירים מרהטים את בתיהם לפי טעמם האישי. בנווה עמית ירושלים, דואגים לתחזוקה שוטפת של הבתים והמבנים הציבוריים ודואגים לניקיון הבתים הפרטיים, לשירותי כביסה ועוד.

שירותים רפואיים

השירותים הסיעודיים שמעניק נווה עמית ירושלים לדייריו כוללים מחלקה סיעודית ברמה גבוהה, המעניקה שירות לדיירים הזקוקים לסיוע סיעודי ברמות שונות. כמו כן, המחלקה הסיעודית כוללת מכון לפיזיותרפיה, אמבטיה הידראולית ועוד.

מבחינה רפואית, מקבלים הדיירים של נווה עמית ירושלים מענה רפואי ברמה גבוהה מאד. המקום מספק רופאים המתמחים בגריאטריה וכן רופאה פנימית, הנמצאים במקום במשך שישה ימים בשבוע.

כמו כן, במקום ניתן למצוא בית מרקחת של רשת קופת חולים מאוחדת. המחלקה הסיעודית מארחת אנשים שאינם בהכרח דיירים של נווה עמית ירושלים, אך לדיירי המקום ישנה עדיפות.

המקום מתגאה בשירותי התזונה ובתשומת הלב הרבה הניתנת בתחום זה. חדר האוכל המשקיף אל הרי ירושלים, הוא אחד המקומות הקסומים בנווה עמית ירושלים. בחדר האוכל שמים דגש על הגשת ארוחות מזינות ומותאמות לדיירים.

הבית ממוקם באזור הקרוב מאד למרכזים מסחריים, מרפאות, בתי מרקחת, דואר, בנקים וחנויות נוספות. כל מי שאוהב את הנוף הירושלמי, ייהנה מאד מהמיקום של נווה עמית ירושלים, ממנו ניתן לטייל לנקודות חן יפהפיות באזור.

כתובת: רחוב פארן 10, רמת אשכול, ירושלים

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר