דף הבית » דיור מוגן – נווה עמית ברחובות

דיור מוגן – נווה עמית ברחובות

נווה עמית רחובותנווה עמית רחובות, הוא אחד הבתים הותיקים בארץ בתחום הדיור המוגן והראשון שזכה לקבל תקן איכות מסוג מתקדם. הבית ממוקם בשכונה שקטה וירוקה בעיר רחובות וכולל שלושה מבני מגורים מהודרים המשתרעים על שטח גדול.

נווה עמית רחובות, מציע לדייריו חוגים בנושאים מגוונים, כגון אומנות, תנ"ך, פעילות גופנית לסוגיה, מחשבים, חבורת זמר, חוג דרמה ועוד. בנוסף למגוון העשיר של פעילויות בתחומי חברה, תרבות, פנאי וכדומה, המקום מספק לדייריו אולם תרבות, מועדון, בית קפה וקפיטריה, פינת חי, ספרייה, חדרי חוגים, מכון יופי ועוד.

במקום מושם דגש רב על תחום האומנות ועל חיי אומנות ותרבות כחלק בלתי נפרד מהחיים, שכן יצירות אומנות מקשטות את כל המבנים במקום. נווה עמית רחובות, מתאים גם לאוכלוסייה הדתית. המקום שומר על כשרות מלאה ועל קיום של כל חגי ומועדי ישראל, כמו כן במקום נמצא גם בית כנסת.

נווה עמית רחובות שייך לרשת נווה עמית, בבעלת קופת חולים מאוחדת. מדובר באחת הרשתות הותיקות בתחום הדיור המוגן הפרטי. החסות של קופת חולים מאוחדת מעניקה כמובן תוקף נרחב יותר ומוניטין חיובי ביותר. לרשת מספר בתים של דיור מוגן בכל רחבי הארץ.

נווה עמית רחובות מציע לדייריו דירות בנות חדר וחצי ושני חדרים. לאחרונה החלה בנייה של בניין נוסף המציע דירות גדולות יותר לדיירים, לאור הביקוש בדירות בנות שלושה חדרים. הדירות הקיימות מאובזרות בפרטים החיוניים לדיירים בשילוב מרחב רב לעיצוב אישי ונגיעות אישיות של הדיירים.

בית חולים סיעודי

המענה הסיעודי שנותן נווה עמית רחובות לדייריו הוא נרחב. ראשית, במקום קיים בית חולים סיעודי רב תחומי המכיל מחלקות רבות: מחלקה סעודית רגילה, מחלקה תת חריפה, מחלקה שיקומית ומחלקת מונשמים.

בית החולים מספק גם שירותי פיזיותרפיה, דיאטנית, שירות סוציאלי, וכמובן רופאים ואחיות העומדים לרשות המאושפזים 24 שעות ביממה. בית החולים נמצא בפיקוח משרד הבריאות.

בנוסף לבית החולים ישנו גם אגף תומך המסייע לדיירים הזקוקים לסיוע ברמה של ביצוע מטלות יומיומיות תוך שמירה על חיים עצמאיים. נווה עמית רחובות מספק גם שירות רפואי יומיומי ממדרגה ראשונה, עם מיטב הרופאים בתחום הגריאטרי ובתחומים מקצועיים נוספים.

בנווה עמית רחובות שמים דגש רב על כל תחום ההתנדבות בדרך המאפשרת לדיירים לקחת חלק בלתי נפרד בפעילויות שונות כגון קליטת דיירים חדשים, הפעלת שירותי בנק ודואר, טיפוח הבית והגנים שלו, חלוקת עיתונים ועוד. למקום מגיעים גם מתנדבים בתחומים שונים מבתי הספר ברחובות והסביבה.

נווה עמית רחובות הוא אחד הבתים האיכותיים לדיור מוגן פרטי בנפת רחובות. הבית ממוקם באזור שקט, ירוק ופורח, בקרבת מקום למרכזים ציבוריים, למרכזי קניות ובילוי, ועם ההפרדה הנעימה המייצרת שקט, פסטורליות ואיכות חיים.

כתובת: נווה עמית רחובות, רחוב מרדכי בשיסט 1, רחובות

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר