דף הבית » דיור מוגן – נהריים בן עמית בקרית מוצקין

דיור מוגן – נהריים בן עמית בקרית מוצקין

נהריים בן עמיתבית נהרים בן עמית, הוא אחד הבניינים המפוארים בקריית מוצקין, המציע דיור מוגן לאוכלוסיית הגיל השלישי של חיפה והקריות. המקום מציע לדיירים מגוון של שירותים הכוללים פעילויות ותכנים, חוגים, הרצאות וכן חדר כושר, ספא, ג'קוזי וכדומה.

בית נהריים בן עמית, מפרסם מדי חודש לוח פעילויות ואירועים הכולל הרצאות, קבלות שבת, חוגים וקורסים, משחקי חברה ושולחן, סרטים ותכניות קהילתיות משותפות, כגון ימי הולדת וחגים, הפתוחות כמובן גם לכל בני המשפחה.

שירותי הרפואה במקום מקצועיים וקפדניים וכוללים השגחה רפואית מסביב לשעון. כמו כן, במקום ניתנים שירותי רופאים ואחיות ושירותי רווחה נרחבים. נהריים בן עמית, נמצא בבעלות פרטית. בעלי המקום מקפידים על תחזוקה ברמה גבוהה של כל מבני המקום וגם של בתי הדיירים, אשר נהנים מניקיון יסודי של דירתם בכל שבוע.

דיור

הדירות בבית נהריים בן עמית מגוונות ומותאמות לפי הצרכים האישיים של כל דייר או בני זוג. ניתן להשתכן בדירת שני חדרים, בדירות שלושה חדרים, בדירות פנטהאוז או בדירות גן. הדירות מרוהטות ובנויות בסטנדרט גבוה המאפשר חיים נוחים ושלווים.

בכל דירה יש חדרי רחצה מאובזרים, סלון מאובזר, חיבור לכבלים ולטלפון וגם אפשרות לקו פנימי עם שאר דיירי המקום. גם מערכת האבטחה שבבניין חדישה ומתוחכמת ובכל דירה יש לחצני קריאה לעזרה.

שירותי הסיוע במקום כוללים מגוון רחב של שירותי רווחה, כגון ייעוץ בנושא מימוש חוק עובדים זרים להבאת מטפל צמוד. שירותים נוספים שמספק המקום הם שירותי כריזה, חלוקת דואר, מסירת תרופות, שירותים רפואיים מתקדמים וכדומה.

קריית מוצקין היא אחת הקריות היפות למרגלות חיפה, אשר הולכת ומתפתחת רבות בשנים האחרונות. המקום קרוב למרכזי בילוי כגון הקריון, לב המפרץ ומקומות נוספים, כמו גם קרוב מאד לתחנת הרכבת של קריית מוצקין.

כתובת: נהריים בן עמית, רחוב דב פרומר 19, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר