דף הבית » בית שבעה כוכבים הרצליה – דיור מוגן

בית שבעה כוכבים הרצליה – דיור מוגן

בית שבעה כוכביםבית שבעה כוכבים הוא אחד הבתים האיכותיים בתחום הדיור המוגן בארץ בכלל ובאזור השרון בפרט. הבית ממוקם בלב השרון, בהרצליה פיתוח, ומיועד לכל אוכלוסיית הגיל השלישי. בית שבעה כוכבים מציע לדייריו פעילויות מגוונות בכל תחומי החברה, התרבות, הפנאי, הספורט ועוד. במקום ניתן דגש על אפשרות חגיגת אירועים אישיים, ימי הולדת וחגים לדיירי המקום.

הבית גם חוגג ומציין חגים ומועדים בישראל בעיצוב שונה וייחודי. בית שבעה כוכבים מצטיין במרחב גדול של שטחים ציבוריים הכוללים לובי גדול ומהודר, אולמות אירועים, מסעדה וקפיטריה, קומת בריאות וטיפוח ועוד.

בית שבעה כוכבים שייך לחברת "לב גנים המחודש", בבעלות חברת בושמר, אשר נרכשה לאחרונה על ידי משקיעים ישראלים ומשקיעים מארצות הברית, הפועלים במסגרת תאגיד נדל"ן גדול. החברה מקפידה לשמור על קשר אדוק עם דיירי הבית ואף תורמת לארגונים התומכים באוכלוסיית הגיל השלישי.

הדירות בבית שבעה כוכבים מחולקות לשלושה מפלסים וכוללות 110 דירות המאובזרות במטבח נוח ומאובזר, ארונות קיר, טלוויזיה, טלפון ואף טלפון נוסף בחדר האמבטיה המרווח. החדרים משלבים עיצוב חדשני ואיכותי, לצד פשטות של פרטים קטנים שחשוב שיהיו בכל בית.

שירותים רפואיים

השירות הרפואי והסיעודי שמוענק בבית שבעה כוכבים הוא רחב ומגוון: ניתן שירות רפואי מקצועי באמצעות מרפאה במקום המתמחה בתחום הגריאטריה והגרונטולוגיה. במקום ישנה גם מרפאה של רפואה משלימה המציעה טיפולים אלטרנטיביים במקום, טיפולי פדיקור ועוד.

המקום מעניק אפשרויות רבות של פעילויות פנאי בעלות ערך מוסף לדיירים, אחד החוגים הידועים כ"מנת הדגל" של המקום הוא חוג שנקרא "אריכות חיים ואיכות חיים – איך משלבים ביניהם?".

חוג זה מפגיש את דיירי המקום אשר מבקשים לשוחח על סוגיות כגון בעיות זיכרון, פגיעה בתפקוד האישי, איך ממלאים את שעות הפנאי, כיצד מתמודדים עם נושא התפקוד המיני וכדומה.

בית שבעה כוכבים בנוי כקומפלקס איכותי בלב הרצליה פיתוח, בינות גנים ופרדסים. הבית ממוקם בקרבת מקום למרכזי קניות ובילוי ובקרבה לתחבורה ציבורית.

כתובת: רחוב הנשיא 138, הרצליה פיתוח.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר