דף הבית » בית פנחס רוזן ברמת גן – דיור מוגן

בית פנחס רוזן ברמת גן – דיור מוגן

בית פנחס רוזן ברמת גןבית פנחס רוזן ברמת גן הוא אחד משלושת בתי הדיור המוגן של חברת מעונות הורים. הבית עשיר בתכנים ובפעילויות אשר מתקיימות במרכז תלתן, מרכז ייחודי המשלב שלושה מרכזים שונים: המרכז לפעילות גופנים ולטיפוח הגוף, אשר מעניק לדיירים חדרי התעמלות, מכון פיזיותרפיה, טיפולים הידרותרפיים, בריכת שחייה, מרפאה הוליסטית, מרכז לטיפוח הגוף הכולל טיפולים קוסמטיים ועוד.

המרכז השני הוא מרכז לפעילויות העשרה, הכולל חוגים, מפגשים, סדנאות, מועדון ועוד. המרכז השלישי הוא מרכז לפעילויות תרבות ופנאי בו נערכות הרצאות, מוקרנים סרטים, כנסים ועוד. הדיירים בבית  נהנים משפע רב של פעילויות ותכנים לאורך כל השנה.

בית פנחס רוזן הוא אחד משלושת הבתים השייכים לחברת מעונות הורים, בבעלות רשת מעונות אירופה ישראל. הרשת נוסדה בתחילת שנות השלושים והינה רשומה כעמותה ללא כוונות רווח אשר מטרתה לאפשר ליוצאי מרכז אירופה כגון גרמניה, אוסטריה ואזורים קרובים נוספים להשתכן בתרבות דומה. בנוסף לבית ברמת גן מפעילה חברת מעונות הורים גם את בית אניטה מילר כהן ברמת גן ואת בית זיגפריד מוזס בירושלים.

הדירות בבית פנחס רוזן יפהפיות וחדישות. הדירות מגוונות מאד ומציעות לדיירים מגוון רחב של מה שמתאים לכל אחד באופן אישי. גודל החדרים משתנה וניתן לבחור את הגודל המתאים, ניתן לעצב את החדרים באופן אישי ובמגע האישי, וליהנות מתחושה ביתית מושלמת במקום שמעניק את כל השירותים שחשוב שיהיו בדיקות ובסביבתן.

טיפולים רפואיים

המחלקה הסיעודית מציעה לדיירים מגוון של שירותים סיעודיים ורפואיים בבית, באגף התומך ובמחלקה הסיעודית. אגף הדיור התומך מסייע לדיירים אשר מתקשים בביצוע פעילויות יומיומיות, אך התפקוד הקוגניטיבי שלהם תקין. המחלקה הסיעודית מסייעת לדיירים אשר לעיתים גם תפקודם הקוגניטיבי נפגע, וזקוקים לסיוע רחב יותר.

אחד המאפיינים של בית פנחס רוזן בתחום הטיפולי הוא טיפולים הידרותרפיים – טיפולים במים. ההידרותרפיה היא טיפול שיקומי שמבוסס על פיזיותרפיה ומתקיים במים, תוך שהוא משתמש ביתרונות הרבים שיש במים. הידרותרפיה מומלצת לאנשים מבגרים כיוון שהיא מאפשרת תנועה ותזה ללא מאמץ רב, עבודה על שיווי משקל, ועוד.

פעילויות ייחודיות ומקוריות נערכות במקום, כגון סדנאות רב דוריות לחיזוק הקשר בין הדורות. הסדנאות מזמינות ארבעה דורות להשתתף בהן וידועות כבעלות אפקט מצוין לחיזוק הקשר בין הדורות.

בית פנחס רוזן ממוקם בשכונת רמת חן ברמת גן, שכונה רמת גנית יפהפייה המספקת לתושביה את כל השירותים החשובים כגון סופרמרקט, דואר, שירותי בנק ועוד. בשכונה תחבורה ציבורית רבה המאפשרת נגישות לכל העיר ולערים נוספות באזור.

כתובת: בית פנחס רוזן, רחוב אלוף דוד 185, רמת חן, רמת גן.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר