דף הבית » דיור מוגן – בית טובי העיר, ירושלים

דיור מוגן – בית טובי העיר, ירושלים

בית טובי העירבית טובי העיר הוא בית לדיור מוגן המיועד לאוכלוסייה דתית מבוגרת, בירושלים. הבית הוקם בתחילת שנות התשעים מתוך חזון להקים בית לאוכלוסיה המבוגרת הדתית אשר מתגוררת בירושלים.

המקום מספק את כל מה שבית דיור מוגן נותן לדייריו, עם הערך המוסף המותאם לאוכלוסייה הדתית, כגון: שיעורי תורה, מעליות שבת, מקווה פרטי, מטבחים ברמה של גלאט כשר וכדומה.

המקום מעניק את כל השירותים גם בשפה האנגלית. בית טובי העיר ממוקם בלב ירושלים בקרבת מקום לאתרים מרכזיים בעיר והנגישות ממנו אל כל רחבי עיר נוחה מאד.

בית טובי העיר הוקם בשנת 1993 על ידי אריה פאלוך ז"ל ומשפחתו, מתוך רצון לממש חלום של בית דיור מוגן לציבור הדתי בעיר הקודש. לאחרונה, נמכר הבית לקבוצת PAI הידועה בארצות הברית בתחום הדיור המוגן לגיל הזהב. הבית נמכר לידיים טובות, אשר משקיעות ומבינות את חשיבות איכות החיים בדיור מוגן.

בית טובי העיר מציע לדיירי הבית 220 דירות הפרוסות על פני שבע קומות, החל מדירות בנות חדר וחצי, דרך דירות בנות שני חדרים וכלה בדירות בנות שני חדרים וחצי.

כל דירה מאובזרת במטבח איכותי, חדר רחצה אקסקלוסיבי, אינטרקום ולחצני קריאה למצוקה, טלפון, מיזוג אוויר, מרפסת מקורה, חלונות אקוסטיים ועוד. החדרים פונים לנוף המדהים של ירושלים ושכונותיה.

בית טובי העיר מעניק לדייריו שרותי מרפאה מקצועיים הכוללים צוות מוכשר של רופאים ואחיות, עובדת סוציאלית, פיזיותרפיסטים, ציוד חדיש וכל השירותים הרפואיים הנדרשים.

הפעילויות ותרבות הפנאי בבית טובי העיר מושתתת על פעילות בעלת צביון יהודי שמתאימה לציבור הדתי כגון שיעורים עם רבנים, הרצאות בנושאים של פרשת השבוע, קריאת תהילים ועוד. לאלו מתווספים גם תכנים כגון צפייה בסרטים, שיעורי אנגלית, שיעורי אמנות וכדומה.

בית טובי העיר ממוקם ברחוב מלכי ישראל בירושלים, אחד הרחובות הראשיים של העיר, אשר ממנו ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית או פרטית לכל רחבי העיר. האפשרות להתגורר בירושלים בגיל המבוגר במסגרת של דיור מוגן הוא חלום מתגשם עבור מבוגרים רבים באוכלוסיה הדתית.

כתובת: מלכי ישראל 36, ירושלים 95501

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר