דף הבית » דיור מוגן בית זיגפריד מוזס בירושלים

דיור מוגן בית זיגפריד מוזס בירושלים

בית זיגפריד מוזס בירושליםבית זיגפריד מוזס בירושלים הוא אחד משלושה בתים של חברת מעונות הורים, המפעילה בתים של דיור מוגן פרטי. החברה מפעילה גם שני בתים ברמת גן, בית אניטה מילר כהן ובית פינחס רוזן.

בית זיגפריד מוזס מעשיר את דייריו בשפע של תכנים ופעילויות רבות בתחומים חברתיים, רוחניים, ספורטיביים, תרבותיים ועוד. במקום יש ספריה עשירה, חדר מחשבים משוכלל, הבית מעניק לדייריו מזון איכותי, מספק השגחה רפואית של 24 שעות ושירותים מהותיים וחשובים נוספים.

המקום שייך לחברת מעונות הורים המפעילה שלושה בתים של דיור מוגן בארץ, שניים מהם ברמת גן ובית זיגפריד מוזס בירושלים. חברת מעונות הורים היא חברה לתועלת הציבור, חברה ללא כוונות רווח השייכת לרשת מעונות אירופה ישראל.

רשת מעונות אירופה ישראל הוקמה בשנות השלושים כששמה לנגד עיניה סיוע לעולי מרכז אירופה, מגרמניה ואוסטריה בעיקר, ומאזורים נוספים אשר ינקו אופי גרמני גם כן.

דיור ושירותים רפואיים

הבתים והדירות בבית מתאפיינים בעיצוב אישי וביתי של הדיירים. כל דייר ודייר מעצב את ביתו לפי טעמו האישי, כשהבתים מאובזרים בציוד וריהוט מטבח וכן אביזרי אבטחה נוספים. יש מגוון רב של חדרים, דירות ובתים בגדלים שונים לבחירת הדיירים. הבתים מרווחים ונעימים.

בית זיגפריד מוזס מעניק לדייריו סיוע סיעודי ורפואי. בתחום הסיעודי הבית מספק אגף דיור תומך לדיירים אשר מתקשים בביצוע פעולות יומיומיות, על אף שתפקודם הקוגניטיבי תקין.

המחלקה הסיעודית מטפלת בדיירים אשר זקוקים לעזרה וסיוע מעמיקים יותר ומטפלת בדיירים שגם סובלים מירידה בכושר הפיזי וגם הקוגניטיבי. הסיוע הרפואי במקום כולל רופא מומחה בתחום הגריאטרי וצוות של אנשי מקצוע כגון פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, אחיות, מרפאים בעיסוק ועוד.

בית הדיור המוגן מוציא לאור לדייריו עיתון מקומי פרי עטם של הדיירים, הכותבים מחייהם האישיים ומהנעשה במקום. היוזמה המבורכת נקראת "קולות מכאן" והיא אחת הגאוות הגדולות של הדיירים, הפעילים בחיי הבית.

בית זיגפריד מוזס ממוקם ברחוב בית לחם, בסמוך לרחוב דרך חברון. הבית נמצא בקרבת מקום לתחבורה ציבורית ולמרכזי קניות ובילוי.

כתובת: בית זיגפריד מוזס, רחוב דרך בית לחם 50, ירושלים

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר