דף הבית » פסגת חן, חיפה – דיור מוגן

פסגת חן, חיפה – דיור מוגן

פסגת חןפסגת חן הינו דיור מוגן הפעיל משנת 2005, ומיועד לדיירים עצמאיים, תשושי נפש וסיעודיים. המקום שוכן בחיפה, בשכונה השקטה והחדשה "רמת חן" בלב איזור מוריק ויפה המאופיין בגנים ציבוריים נרחבים ונוף המשקיף על מפרץ חיפה והרי הגליל.

הבית משמש כבית חולים לגריאטריה ולחולים כרוניים, וכן לדיור מוגן לקשישים. הרכב האוכלוסייה מתחלק  בין יוצאי גרמניה, אוסטריה, רומניה, פולין וישראל, כאשר השפה המדוברת היא עברית.

פסגת חן מיועד לאכלוס 150 דיירים עצמאיים ועוד 66 תשושי נפש וסיעודיים. הדיירים בפסגת חן זוכים למגוון פעילויות באופן שוטף. ביניהם חוגים, הרצאות והפעלות שונות בעיקר בתקופות החגים. כמו כן קיימים מתקני ספורט ורווחה לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא של הדיירים.

בית הורים פסגת חן נמצא תחת ארגון "עולי מרכז אירופה" ותחת פיקוחם של משרד הבריאות והרווחה. פסגת חן הוא הבית השלישי שהוקם על ידי הארגון, אחרי "ראשוני הכרמל" ו"פסגת אחוזה".

פסגת חן, נמצא בבניין מרשים בן 12 קומות. בבית קיימות 113 דירות לעצמאיים, כאשר רובן מונות 2 חדרים, אך קיימות גם דירות בנות שלושה חדרים, שניים וחצי חדרים וכן דירות של חדר וחצי. החדרים מאובזרים, מוארים ומטופחים. במחלקות לתשושים ולדיירים סיעודיים קיימים 66 חדרים סך הכול, כשהם מרווחים ומאובזרים בציוד רפואי חדיש ומתקדם.

חוגים ושירותים רפואיים

במקום קיים צוות רפואי של  100 מטפלים ומרפאים מסורים ומקצועיים, ביניהם שירותים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, אחיות ורופאים. כמו כן, קיים צוות הדואג לתחזוקה השוטפת של הבית ולניקיונו. לדיירים יש ועד הנמצא בקשר מתמיד עם ההנהלה בנושאים הקשורים לפעילות רצופה בבית.

בפסגת חן קיימות מגוון רחב של פעילויות ומתקנים לרווחת הדיירים. קיימים מתקני ספורט כמו חדר כושר, בריכת שחיה, חדר התעמלות, ג'קוזי וספא, וכן מתקנים לפעילויות חברתיות כמו חדרי חוגים, אודיטוריום, ספריה, חדר מחשבים וכדומה. כמו כן קיימים חדרים מקצועיים לרופאים ולעובדת סוציאלית.

בפסגת חן ישנו חדר אוכל גדול ומרווח, וכן צוות דואג למזון בריא ומגוון, תוך כדי התאמת תפריט אישי למטופלים הזקוקים לכך.

פסגת חן שוכן במקום יפהפה המציע איכות חיים גבוהה, בסביבה תומכת, חמה ומקצועית. האזור מוקף בגינות ציבוריות ירוקות וגדולות ונופו של מפרץ חיפה מחזק את תחושת הרוחב והיופי.

כתובת: בת חן 40, שכונת רמת חן, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר