דף הבית » בית בלב פתח תקווה

בית בלב פתח תקווה

בית בלב פתח תקווה שכונת נווה עוז נחשבת לאחת הבולטות בפתח תקווה. לאחרונה התחדשה השכונה עם מבנה שעתיד להשפיע רבות על חיי בני גיל הזהב המתגוררים בה או אפילו מגיעים אליה במיוחד.

המבנה הזה הוא הסניף החדש של רשת "בית בלב", מקבוצת מכבי שירותי בריאות, אשר נפתח לאחרונה. אבל האם הוא יכול להתאים ליקיריכם? אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה שהכנו עבורכם ולהחליט בעצמכם.

קווים לדמותו של בית בלב – פתח תקווה

סניף פתח תקווה של בית בלב הוא מוסד לדיור מוגן המיועד ברמה הכללית לאנשים שגילם 70 ומעלה ושרמת התפקוד שלהם גבוהה באופן יחסי (כלומר, זהו אינו מוסד סיעודי או בית אבות). המטרה המוצהרת של קברניטי המקום היא לספק לדיירים את סביבת המגורים והחיים המוגנת, כפי שמתבקש מהקטגוריה שהמוסד משתייך אליה, תוך שמירה על איכות חיים גבוהה.

כדי להגשים את המטרות החיוניות האלה, נעשתה פעילות במספר חזיתות. המקום כולל 211 יחידות דיור הנחלקות למספר סוגים: יחידות בנות שני חדרים, יחידות בנות שלושה חדרים ודירות מיוחדות. הדירות מצוידות במרפסת או בגינה, שהבחירה ביניהן היא בהתאם לרצונותיו של הדייר ולזמינות החדרים במועד הכניסה שלו לבית הדיור המוגן.

יש גם חדרים המיועדים לשהות קצרה יותר של המבקרים, שיכולים לעשות זאת למשל כאשר הם מתארחים במקום כדי לארח חברה נעימה לאדם היקר להם בערבי שישי או בחגים.

עיצוב החדרים בבית בלב נעשה, כך עושה רושם, תוך תשומת לב יתרה לפריטים השונים. המקום מצויד בכל הדרוש לדיירים בשלב זה של חייהם, לרבות מטבח מאובזר, חדרי רחצה, מערכות תקשורת וכיוצא בזה. יש להדגיש שהדיירים נמצאים תחת השגחה רפואית צמודה, על כל צרה שלא תבוא.

כמו כן חלק מהפונקציות בחדרים ובחללים המשותפים מגלמות בתוכן את מיטב הטכנולוגיה. כך למשל נעשה שימוש במערכות בית חכם, המאפשרות שליטה על מכשירי ומערכות חשמל דרך מערכת פיקוד אחת.

תשתיות המקום

בית בלב מציע מגוון תשתיות שאמורות להפוך את חיי הדיירים לפעילים ולנעימים יותר. זה מתחיל עם תשתיות הספורט. המקום כולל חדר כושר מאובזר, המובל על ידי יורם אילת מ"גרייט שייפ" ובו יכולים הדיירים לקבל הדרכה של מאמן אישי. לצד זה תמצאו בבית בלב בריכת שחייה מקורה ומחוממת ומגוון חוגים, אשר חלקם משתייך לשדה המשחק הספורטיבי.

עוד כולל בית בלב מסעדה ובית קפה, לובי מפואר, אולם קולנוע ותרבות, בית כנסת, בית כנסת ועוד. על האוכל במקום חולש השף איתן מזרחי, שהרכיב כאן תפריט משובח בהשוואה למוסדות המיועדים לבני גיל הזהב ותוך התאמה מלאה לצרכים שלהם בנקודה זו של חייהם.

שאלת המיקום

מוסד דיור מוגן, או מוסד גריאטרי כמכלול, עשוי להיות מצוין בתשתיות שלו אבל "ליפול" מבחינת המיקום. הדרישה כיום היא למיקום מרכזי ונגיש ככל האפשר, מה שצפוי להקל משמעותית על הדיירים ובני משפחותיהם. בית בלב בפתח תקווה ממוקם מהבחינה הזו במיקום שאפשר להגדיר כנוח ברוב המובנים, מה גם ששכונת נווה עוז הוותיקה נחשבת לאחת הבולטות בפתח תקווה. ממש בסמוך אליו תמצאו מרכזי קניות (בראשם הקניון הגדול ויכין סנטר), את מרכז ספורט נווה עוז, בית החולים ביילינסון ועוד.

המקום נגיש במיוחד מבחינת התחבורה הציבורית, כאשר בעוד מספר שנים תעבור כאן בסמוך הרכבת הקלה. בנוסף לכך בית בלב מחובר לעורקי התנועה המרכזיים של פתח תקווה, כאשר מצפון נמצאת דרך ז'בוטינסקי ומדרום דרך יצחק רבין. לכן פשוט עבור הדיירים ובני משפחותיהם לצאת מהעיר לסידורים או לבילויים במידת הצורך.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר