דף הבית » בית אניטה מילר ברמת גן – דיור מוגן

בית אניטה מילר ברמת גן – דיור מוגן

בית אניטה מילרבית אניטה מילר כהן ברמת גן, הוא אחד משלושת הבתים של חברת מעונות הורים, אשר מפעילה בתים לדיור מוגן עבור יוצאי מרכז אירופה, בישראל. הבית עשיר בפעילויות ובתכנים מושקעים המועברים לדיירים כל ימות השנה.

חוגים, הרצאות, מפגשים, הצגות, סרטים, שירה, מוסיקה ושפע של פעילויות נוספות מתעדכנות מדי חודש בלוח האירועים החודשי. הבית מעניק לדייריו חסות רפואית, סיעודית ושירותים נוספים.

בית אניטה מילר כהן שייך לחברת מעונות הורים, רשת של ארגון יוצאי מרכז אירופה. הארגון הינו עמותה רשומה הפועלת מזה שנים רבות רווחת עולי מרכז אירופה. הארגון מאגד את עולי גרמניה, אוסטריה ואזורים נוספים במרכז אירופה שהייתה עליהם השפעה גרמנית.

אחת הפעולות העיקריות של הארגון הוא הקמת בתים לדיור מוגן, בעזרת חברת מעונות הורים, אשר רשומה כחברה לתועלת הציבור, כלומר אינה לכוונות רווח. הרשת מפעילה בנוסף לבית אניטה מילר כהן גם את בית זיגפריד מוזס בירושלים, ואת בית פנחס רוזן ברמת גן.

הדירות בבית אניטה מילר כהן מאופיינות בהתאמה אישית ובאופי אישי של הדיירים. יש מגוון רב של דירות וביניהן גם דירות גן. הבית מוקף בשטחים ציבוריים גדולים ונרחבים המעניקים תחושה טובה של מרחב, אווירה נעימה, נופים יפים של צמחיה וטיפוח הסביבה, ועוד. יש דירות במגוון רב של גדלים המתאימות ליחידים ולזוגות, וגם דירות גדולות יותר. חלק מהדירות מרוהטות.

שירותים רפואיים

בית הדיור המוגן נותן שירות סיעודי ורפואי לדייריו והוא מכנה אותו "שרשרת הטיפול השלם", הניתנת בראייה הוליסטית ורחבה. שירות זה מאפיין את כל הרשת והוא מעניק לדיירים רצף טיפולי שלם בבית הדיור המוגן, באגף התומך ובמחלקה הסיעודית.

הטיפול הרפואי והסיעודי ניתן על ידי צוות של מומחים מקצועיים רבים, הטיפול הרפואי מנוהל על ידי רופא המומחה ברפואה גריאטרית.

דבר המייחד את רשת מעונות הורים אשר מופעל בשלושת בתי הדיור המוגן שברשותה הוא שיטת הסנוזלן המתמקדת בשיפור וחידוד החושים בקרב דיירי המקום. השיטה מבוססת על מתן גירויים חושיים בצורה מבוקרת, בחדר מיוחד המשמש לנושא. החדר מעניק חוויה חושית חיובית לדיירים.

תחום נוסף וייחודי לבית אניטה מילר כהן הוא תחום הדרמה. המקום מגדיר את הדרמה כ"כלי עשייה לשיפור המיומנויות" כגון ביטחון עצמי, שליטה על הגוף, מיומנויות קשב ועוד.

בית אניטה מילר כהן ממוקם בשכונת רמת חן ברמת גן, שכונה יפהפייה וירוקה. הבית נמצא במרחק הליכה או נסיעה בתחבורה ציבורית למרכזי בילוי וקניות קרובים.

כתובת: בית אניטה מילר כהן, רחוב רזיאל 28, רמת חן, רמת גן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר