דף הבית » אהבות חדשות בדיור המוגן 

אהבות חדשות בדיור המוגן 

הגיל השלישי הוא גיל המאופיין בשינויים רבים, פיזיים ונפשיים. רבים מהאנשים בגיל זה התאלמנו או נפרדו מבני זוגם, ועשויים לחוות בדידות ועצב. במקרים רבים, החיים בדיור המוגן מאפשרים להם להכיר אנשים חדשים ולהתאהב מחדש.

 אהבה בגיל השלישי בדיוק מוגן

למה זה קורה? 

ישנם מספר גורמים עיקריים שמעודדים התאהבות בגיל השלישי בדיור המוגן. ראשית, החיים בדיור מוגן מאפשרים לאנשים להיפגש עם אנשים אחרים בני גילם, עם תחומי עניין דומים.  

פעילויות חברתיות ואירועים משותפים מספקים הזדמנויות להכיר אנשים חדשים ולפתח קשרים קרובים. 

שנית, אנשים בגיל השלישי נוטים להיות יותר מוכנים לקשר חדש. הם כבר עברו את הלחצים והקשיים של החיים, והם מחפשים אהבה וחברה. הם גם נוטים להיות יותר בוגרים ומנוסים, ויכולים להעריך טוב יותר את מה שחשוב בקשר זוגי. 

שלישית, הדיור המוגן מספק סביבה תומכת וידידותית. האנשים שחיים בו נהנים מביטחון, מרגוע ומסגרת שוטפת. כל אלו יכולים לתרום לתחושת רוגע וביטחון, המעודדת התאהבות. 

מהם היתרונות של אהבה בגיל השלישי? 

אהבה בגיל השלישי יכולה להעניק יתרונות רבים לאנשי הגיל השלישי. אהבה מספקת תחושת ביטחון, תמיכה ונחמה. היא גם מעודדת פעילות, יצירתיות ותשוקה לחיים. 

מחקרים הראו כי אהבה בגיל השלישי יכולה להאריך את תוחלת החיים, לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית, ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות. 

סיפורים אישיים 

שמעון בן 82, אלמן 15 שנה, עבר לגור בדיור מוגן לפני שנתיים. הוא מספר כי לא האמין שהוא ימצא אהבה מחדש, אך אז פגש את שרה, אישה יפהפייה בת 75. השניים החלו להיפגש, והאהבה ביניהם התעוררה במהירות. 

"הרגשתי כמו בן 20", מספר שמעון. "היא גרמה לי להרגיש צעיר ונמרץ. היא נתנה לי חיים חדשים". 

שרה מספרת שהיא ידעה מיד ששמעון הוא האחד בשבילה. "הוא אדם טוב, חכם ומצחיק", היא אומרת. "אני מאושרת איתו". 

שמעון ושרה מתכננים להתחתן בקרוב. הם רוצים להעביר את שארית חייהם יחד. 

דוגמה נוספת היא של ענת בת 80, אלמנה 20 שנה. היא עברה לגור בדיור מוגן לפני חמש שנים, והחלה להשתתף בפעילויות חברתיות. היא הכירה שם את יצחק, גבר בן 85, אלמן 10 שנים. 

השניים החלו לצאת לטיולים, לאירועים ולפעילויות משותפות. הם גילו שיש להם הרבה במשותף, והם התאהבו. 

ענת מספרת שהיא לא דימיינה שהיא עוד תמצא אהבה, אך אז היא פגשה את יצחק. "הוא אדם מדהים", היא אומרת. "הוא החזיר לי את הרצון לחיות". 

יצחק מספר שהוא מאוהב בענת אהבה גדולה. "היא אישה יפהפייה, נבונה ותומכת", הוא אומר. "אני לא יכול לדמיין את חיי בלעדיה". 

ענת ויצחק מתכננים להתחתן בשנה הבאה וליהנות מהאהבה שלהם יחדיו בדיור המוגן. 

לסיכום 

אהבה בגיל השלישי היא תופעה נפוצה, טבעית ומבורכת. היא יכולה להעניק לאותם אנשים ערך רב ותחושת חיים חדשים. אין דבר נפלא יותר מלחוות אהבה חדשה בגיל מבוגר ועל ידי כך לרפא מכאובים ישנים. 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר