דף הבית » דיור מוגן בית בכפר – חוף כנרת

דיור מוגן בית בכפר – חוף כנרת

בית בכפר- חוף כנרתבית בכפר- חוף כנרת, הוא הדובדבן שבקצפת של רשת בית בכפר. המיקום המושלם על חופי הכנרת, צמוד לקיבוץ גינוסר, מעניקים למקום את הייחודיות הקסומה שלו. הבית ממוקם ממש בתוך שמורת טבע, כאשר כל דירה צופה לכנרת ולהרי הגולן ומאפשרת את המגורים הנוחים והשקטים ביותר, כולל אירוח של בני משפחה, נכדים וחברים.

בית בכפר- חוף כנרת, הוא הבית החמישי והחדיש של רשת בית בכפר, רשת ותיקה וידועה אשר בונה ומפעילה בתים לדיור מוגן פרטי ברחבי הארץ. רשת בית בכפר שייכת למשפחת בלושטיין, הפורסת חסות משפחתית וביתית על הבתים ובכך נותנת תחושה של משפחה חמה.

רשת בית בכפר היא אחת הרשתות האיכותיות בארץ בתחום הדיור המוגן, כאשר בבניית בית בכפר- חוף כנרת, השקיעה הרשת כחמישים מיליון דולר. המיקום של בית בכפר- חוף כנרת, בצמוד לאתרי טיולים ובילויים בצפון, מאפשר לדיירים ליהנות מהשילוב המופלא של חיים בשמורת טבע פסטוראלית, לצד האפשרות לטייל וליהנות מאטרקציות באזור עם חברים ועם משפחה.

דיור ופעילויות

המקום מציע לדייריו בתים בגדלים שונים הצופים כולם לכנרת ומהווים בכך איכות חיים בלתי ניתנת לפשרות. הירוק מסביב, השקט, הרי הגולן היפים והחדרים אשר נבנו בסטנדרטים גבוהים כל כך, מעניקים את האפשרות לדיירי בית בכפר- חוף כנרת את החיים הטובים והאהובים.

בית בכפר- חוף כנרת, הוא בית חדש של רשת בית בכפר המציע שלוש מאות דירות מובחרות ומגוון פעילויות: בריכת שחיה, חוגים, קורסים, משחקים, הרצאות, מפגשים עם אנשים מעניינים, פעילויות ספורטיביות ומגוון רב של פעילות גופנית במתחם הכושר והבריאות של המקום.

שירותים רפואיים

השירותים הסיעודיים הניתנים במקום הינם מקצועיים ואיכותיים וכוללים שירותים רפואיים מתקדמים, כיאה לבית דיור מוגן פרטי שהינו חלק מרשת בית בכפר. הרשת מפעילה מרכזים רפואיים בכל הבתים שלה, כשהיא שמה דגש על טיפל מקצועי, יחס אישי, רופאים מהשורה הראשונה ומחלקות יעוד ושיקום המותאמות לצרכים האישיים של דירי המקום.

בית בכפר-חוף כנרת הוא אחד הבתים החדישים שנבנו בתחום הדיור המוגן בארץ, ומציע לכל מי שאוהב את יופי הכנרת, את נדידת הציפורים ואת הרי הגולן לבוא ולהתרשם מאחת הפנינים היפות של דיור מוגן בישראל.

כתובת: חוף הכנרת, סמוך לקיבוץ גינוסר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר