דף הבית » בית רמת אביב, תל אביב – משען דיור מוגן

בית רמת אביב, תל אביב – משען דיור מוגן

בית רמת אביבמשען רמת אביב, הוא אחד הבתים הייחודיים של רשת משען באזור המרכז. הבית נמצא בשכונת רמת אביב וקולט אליו אוכלוסיית גמלאים צעירים, המבקשים לשלב את היתרונות הטובים של דיור מוגן פרטי, יחד עם שאר הנאות החיים הטובים.

רשת משען, הינה אחת הרשתות בעלות המוניטין החיובי ביותר בארץ. סיבה עיקרית לכך היא העובדה כי מדובר בגוף ללא כוונות רווח, אשר הוקם במטרה לתת מענה הולם וסביר מבחינת המחיר, לאוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ. הרשת הקימה בתים רבים של דיור מוגן פרטי בכל הארץ ומקפידה לחדש עצמה ואת שירותיה כל העת.

משען הוקמה בתחילת שנות השלושים על ידי ההסתדרות הכללית, במטרה לחזק את היישוב היהודי בארץ ישראל, ועד היום היא משמשת לקידום הפעילות החברתית של ההסתדרות החדשה.

רשת משען אינה מהווה רק רשת של בתים לדיור מוגן פרטי, אלא גם עוסקת במגוון פעילויות לגיל השלישי כמו ניהול מאבקים נגד החלטות האוצר על צמצום סל תרופות. למשען מוקד צרכנות ארצי שמטפל בתלונות של קשישים, הרשת מספקת גם מוקד תמיכה טלפוני בשעות חירום ושירותים נוספים.

במתחם הדירות במשען רמת אביב, ניצבים חמישה בניינים מהודרים המוקפים בגינות ירוקות. המקום מאפשר לדיירים לבחור דירות בגודל של חדר וחצי או שני חדרים וכן מציע שירותי ניקיון, אחזקת הדירות ושירותים נוספים. כמו כן הדיירים יכולים לבחור בין מגוון של תוכניות ופעילויות כגון הצגות, סרטים, חוגי העשרה, הרצאות, טיולים, מסיבות, קבוצות לימוד משותפות, מועדון לקשיש, חדר כושר, ספריה ועוד.

שירותי רפואה

בתחום הרפואי והסיעודי, בית רמת אביב מחזיק מוקד מאויש 24 שעות, כמו כן, מציע המקום שירותי מרפאה וחדרי חולים בעת הצורך וכן גם טיפולי פיזיותרפיה. אחד הדברים הייחודיים של משען רמת אביב, הוא חדר מלאכת יד וכן חממת צמחי נוי המשמשים לדיירים פעילות פנאי נוספת.

משען בית רמת אביב ממוקם באזור אטרקטיבי מאד בשכונת רמת אביב. המקום קרוב לאוניברסיטה ולתחנת הרכבת, קרוב למרכז הספורט, ובמרחק הליכה קצרה ניתן להגיע לקניון רמת אביב, מוזיאון הארץ, בית התפוצות ועוד.

כתובת: משען בית רמת אביב, רחוב פיכמן 4 תל אביב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר