דף הבית » בית נאות אפקה תל אביב – משען דיור מוגן

בית נאות אפקה תל אביב – משען דיור מוגן

משען בית נאות אפקה הוא אחד מבתי הדיור המוגן של רשת משען ומוגדר כ"ספינת הדגל" של הרשת. הבית ממוקם בשכונת אפקה בצפון תל אביב, דייריו מאופיינים בעיקר בהיותם אנשים העוסקים בפעילות ציבורית ובהתנדבות. הבית שוקק חיים וידוע כמקום בו הדיירים לוקחים חלק נכבד בפעילות בבית, במעורבות חברתית וציבורית ובפעילות חברתית.

הבית מציע לדייריו את השירותים המאפיינים בית דיור מוגן פרטי: חדר תרבות, חדר כושר, ספריה, מסעדה, חוגים והרצאות, שירותי בנק, בית כנסת ועוד.

משען בית נאות אפקה, הוקם על ידי רשת משען, אחת הרשתות הותיקות בארץ בתחום הדיור המוגן, והבולטות שבהן בתחום העשייה החברתית למען קשישים בארץ. רשת משען מפעילה בתים לדיור מוגן בכל רחבי הארץ, כשעל דגלה חרוטה העשייה ללא כוונות רווח, מתוך רצון לקדם את מעמד הקשישים בארץ.

הרשת פעלה בשנים האחרונות לקידום כללי של מעמד הקשישים בארץ על ידי הובלת מאבקים ובג"צים שהוגשו בנושא כמו יוקר סלי תרופות של קשישים, הפעלת מערך תמיכה ארצי וטיפול בתלונות ועוד.

משען בית נאות אפקה מציע לדייריו דירות בגודל של חדר אחד, חדר וחצי או שני חדרים. כל הדירות מפוארות ומהודרות, כיאה לשכונת אפקה היוקרתית. הדירות מכילות את כל הריהוט והציוד המהותי שחשוב שיהיה בבית.

מחלקות סיעודיות

משען בית נאות אפקה, מציע טיפול סיעודי לדייריו במגוון מחלקות: מחלקה סיעודית לדיירים צלולים, אשר מתקשים בביצוע פעולות יומיות, אך שואפים לשמור על עצמאות בעשייה ובהתנהלות האישית. מחלקה נוספת הינה לתשושי נפש, אשר זקוקים להשגחה צמודה יותר.

המחלקה השלישית היא מחלקה סיעודית לדיירים המאופיינים בירידה קוגניטיבית ברמות שונות. מלבד המענה הסיעודי המקום מספק גם רופאים מומחים, טיפולים פיזיותרפיסטים, מרפאה ובית מרקחת.

משען בית נאות אפקה הממוקם בצפון היוקרתי של תל אביב, מציע לדייריו את השילוב בין שקט, איכות חיים ושלווה, לבין קרבה מקסימאלית לכל מרכזי הבילוי וקניות.

הבית ממוקם בצפון תל אביב ונמצא מרחק נסיעה קצרה ממרכז תל אביב, מקניון עזריאלי, מקניון איילון וממרכזי בילוי וקניות נוספים. ניתן להגיע לכל מקום בתחבורה ציבורית, הנמצאת בקרבת הבית.

כתובת: משען בית נאות אפקה, רחוב שלונסקי 6, אפקה, תל אביב

ועוד קצת מבית משען נאות אפקה:


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר