דף הבית » בית גונן, ירושלים – משען דיור מוגן

בית גונן, ירושלים – משען דיור מוגן

בית גונןמשען בית גונן, הינו הבית הראשון לדיור מוגן אשר הוקם בירושלים, כיאה לרשת משען אשר הייתה הראשונה שהקימה בתים לדיור מוגן בכל רחבי הארץ. משען בית גונן, ממוקם במושבה הגרמנית בירושלים ועבר שיפוץ יסודי ומקיף, מה שהעמיד אותו ברשימת הבתים האיכותיים והמבוקשים ביותר לדיור מוגן פרטי בירושלים.

המקום מותאם גם לאוכלוסייה דתית, במקום יש בית כנסת ודיירים רבים הם דתיים או מסורתיים. הבית מספק חוגים, הרצאות, הופעות, קונצרטים, סרטים, חדר מחשבים, חדר ספרייה ועוד. הדיירים במקום נהנים ממגוון רחב של פעילויות בכל שעות היום וימות השבוע.

המקום שייך לרשת משען, אחת הרשתות הותיקות עם המוניטין הרב בישראל. הרשת הוקמה בתחילת שנות השלושים ובחסותה מספר רב של בתים לדיור מוגן פרטי בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד לדרום.

הרשת פועלת מתוך מניעים חברתיים והומאניים, ואינה פועלת מתוך מטרות עסקיות או כוונות רווח כלשהן.רשת משען מקדמת תחומים רבים לרווחתה של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, ופועלת באופן משמעותי מתמיד לשיפור מעמד הקשיש בארץ.

משען בית גונן מציע לדייריו מגוון דירות בכל מיני גדלים, ליחידים ולזוגות. הבתים מרווחים וכוללים את כל מה שחשוב שיהיה בבית בכלל ובבית דיור מוגן בפרט: לחצני קריאה לעזרה, מטבח מאובזר, חדר רחצה ושירתים נוספים כגן שירותי אחזקה ותחזוקת הבית והמבנים הכללים במקום.

מחלקה סיעודית

המחלקה הסיעודית מציעה טיפול סיעודי לדיירים אשר זקוקים לסיוע בביצוע מטלות יומיומיות, או אשר לתקופות זקוקים למנוחה ממושכת יותר. המחלקה הסיעודית מציעה טיפול אישי בתנאים הולמים הכוללים מקלחת צמודה, חדר אוכל של המחלקה והשגחה של 24 שעות.

הבית הממוקם בלב המושבה הגרמנית, אחת השכונות היפהפיות והמוכרות של ירושלים. הבית קרוב למרכזי הבילוי, הקניות והתרבות של העיר ובאמצעות תחבורה ציבורית ניתן להגיע לכל מקום ברחבי העיר.

כתובת: משען בת גונן, רחוב יהושע בן גמלא 7, ירושלים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר