דף הבית » דיור מוגן מגדלי הים התיכון בכפר סבא

דיור מוגן מגדלי הים התיכון בכפר סבא

מגדלי הים התיכון בכפר סבאמגדלי הים התיכון כפר סבא הוא אחד הבתים האיכותיים של דיור מוגן פרטי באזור השרון. אחד הפרטים המייחדים את הבית הוא היותו משתרע על איזור של 30 דונם, המאפשר מרחבים פתוחים והרבה ירוק מול העיניים.

הבית שוכן בתוך העיר כפר סבא והוא מציע לדייריו מגוון רחב של פעילויות: משחקי שולחן במרחבים המיועדים לכך, הרצאות ומפגשים, אירועי תרבות, וכן פעילויות נוספות בתחומים כגון רוח, דת, היסטוריה ועוד. עוד מציעים מגדלי הים התיכון כפר סבא שירותי בנק, מינימרקט, ספריה, מספרה, בית כנסת ועוד.

מגדלי הים התיכון בכפר סבא הם פרויקט אחד מתוך חמישה מבנים ומגדלים השייכים לרשת מגדלי הים התיכון (חברת משכנות כלל). רשת זו הינה אחת הרשתות המובילות בארץ בתחום הדיור המוגן הידועה בבתים האיכותיים אשר היא מציעה לדייריה.

דיור

הדירות המוצעות לדיירים הן רבות. לדיירים יש אפשרות לבחור להתגורר בדירות הבניין המרכזי או להתגורר בדירות גן בבניין פרטי ובו ארבע קומות. הדירות בנויות בסטנדרט גבוה ובאיכות בלתי מתפשרת.

ניתן למצוא בדירות תשומת לב לפרטים הקטנים לצד מרחב רב עבור כל דייר, היכול לעצב ולהתאים את הדירה להלך רוחו ולסגנון האישי שלו.הדירות מאובזרות בריהוט לכול חדרי הבית וכן במטבח ובחדר רחצה מאובזרים.

שירות רפואי

המקום מציע לדייריו עזרה רפואית באמצעות השגחה רפואית במשך 24 שעות ביממה. הוא מספק גם שירותי מרפאה הכוללים ליווי של רופאים ואחיות במקום. ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית קרובה למרכזים הרפואיים בכפר סבא ובאזור.

מגדלי הים התיכון כפר סבא ממוקמים בלב העיר כפר סבא, אשר ידועה כאחת הערים האיכותיות בארץ בכלל ובשרון בפרט. כפר סבא מציעה מגוון חברתי ותרבותי לתושביה, דיירי הבית זוכים ליהנות מכל הפעילויות שמציעה העיר לתושביה ויכולים ליהנות גם משירות ההסעות שמציע המקום לדייריו.

כתובת: מגדלי הים התיכון כפר סבא, אנצו סירני 58, כפר סבא

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר