דף הבית » דיור מוגן תל אביב הקטנה

דיור מוגן תל אביב הקטנה

דיור מוגן תל אביב הקטנהבית בלב – תל אביב הקטנה, הינו בית של רשת בית בלב, הממוקם בסמוך לשכונת צהלה בצפון השקט והירוק של העיר. הבניין האיכותי מציע לדייריו שפע של פעילויות העשרה, תרבות וחברה, לצד שירותים כמו שירותי ניקיון, דואר, שירותים רפואיים שירותי תחזוקה, שמירה, בית קפה, מסעדה ועוד.

בית בלב תל אביב הקטנה שייך לרשת בית בלב, אחת הרשתות המובילות בתחום הדיור המוגן הפרטי בארץ. הרשת מובילה מספר בתים בכל רחבי הארץ ושייכת לקבוצת מכבי שירותי בריאות, אשר נותנת את הגב האיתן ואת השקט הרפואי. רשת בית בלב מפעילה חמישה בתים של דור מוגן ושמונה מרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ.

הדירות שמציע בית בלב- תל אביב הקטנה לדייריו הן מגוונות ויפות, ממוקמות בבניין יפהפה המשקיף לנופי תל אביב ופארק הירקון. הדירות ממוקמות באזור שקט ואיכותי ומציעות לדיירים את כל מה מהותי שיהיה בבית, כגון ריהוט ושירותים נוספים. בכל דירה יש מטבח מאובזר והדירות מרוהטות ומעוצבות לפי הסגנון האישי של הדיירים.

שירותיים רפואיים

בית בלב תל אביב הקטנה, מציע שירותים רפואיים ושירותי רווחה לדיירי הבית. במקום יש מרפאה המספקת שירותים ברמה של 24 שעות ביממה. כמו כן, המקום מספק שירותים של עובדת סוציאלית ושירותים של מחלקה סיעודית המסייעת לחולים סיעודיים הזקוקים לעזרה בהתנהלות יומיומית.

אחד הדברים הייחודיים בבית הוא מסלולי ההתקשרות האישיים הגמישים הנעשים עם כל אחד מהדיירים הנקלטים במקום. המקום פיתח מודל ייחודי שמאפשר התאמה של כל דייר לפי צרכיו, יכולותיו הכלכליות והעדפותיו האישיות.

בית בלב תל אביב הקטנה ממוקם בנוה שרת, ליד שכונת צהלה בצפון היוקרתי של תל אביב. הבית ממוקם בקרבת מקם למרכזי בילוי וקניות ובמרחק קצר מפארק הירקון ומקניון איילון. באזור יש קופות חולים, סניפי בנק ושירותים נוספים לנוחיות הדיירים. ניתן להגיע לכל מקום בתל אביב בתחבורה ציבורית והנגישות קלה ונעימה.

כתובת: בית בלב תל אביב הקטנה, רחוב הצנחנים 18, תל אביב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר