דף הבית » דיור מוגן מגדלי הים התיכון – הבית ברמת השרון

דיור מוגן מגדלי הים התיכון – הבית ברמת השרון

מגדלי הים התיכון רמת השרוןמגדלי הים התיכון- הבית ברמת השרון, מציע דיור מוגן איכותי בלב העיר רמת השרון, במתחם יוקרתי עם הטעם של פעם. הבית מפעיל שפע של פעילויות ותכנים בתחומי חברה, תרבות, פנאי וספורט, לצד התמקדות מקצועית בכל הנוגע לתחום הרפואי והסיעודי של הדיירים.

הבית מציע לדייריו מפגשים עם סופרים ומשוררים, "שוק איכרים", חוגי ספורט וספא, סרטים ותכנים נוספים. המקום מספק שירותי תחזוקה ואחזקה כגון כביסה, מספרה, מיני מרקט, פינת טלוויזיה בקומת הקרקע ועוד.

הבית ברמת השרון הינו חלק מפרויקט משותף של מספר חברות נדל"ן מובילות בארץ. את הפרויקט הקימו שתי קבוצות יזמים- בוריס לוין ומוטי קירשנבאום, שהינם הבעלים של רשת המרכזים הגריאטריים, רשת נאותים וכן רשת דיור מוגן מגדלי הים התיכון.

הבית ברמת השרון מציע לדייריו מעל מאתיים יחידות דיור בגדלים שונים, ביניהם דירות שני חדרים, דירות שני חדרים וחצי, דירות שלושה חדרים, פנטהאוזים, דירות גן ועוד. הדירות כוללות מטבח מאובזר, ארונות קיר, ארונות שירות, מרפסת שמש, ריהוט גן ועוד.

מחלקה סיעודית

המחלקה הסיעודית בבית ברמת השרון נקראת "הרמוניה", וניכר שמושקעת בה מחשבה ותכנון רב על מנת לתת לדיירים את המענה ההולם והמקצועי ביותר בתחום הסיעוד. המחלקה הסיעודית ממוקמת באזור שקט, מול פארק ירוק ויפהפה.

במחלקה הסיעודית ניתנים שירותים כגון ריפוי בעיסוק, התעמלות משפרת, פיזיותרפיה, והכול תוך בנייה אישית המותאמת לצרכי המטופל. המחלקה הסעודית פועלת ברישיון משרד הבריאות ובשיתוף עם קופות החולים, משרד הביטחון, וחברות הביטוח השונות.

מבחר הפעילויות בבית ברמת השרון הוא עשיר ורב ומאפשר לכל אחד לפתח תחומי עניין אישיים במגוון רחב של תחומים כמו אסטרולוגיה, אסטרונומיה, אומנות ועוד. מנת הדגל של המקום הוא בית הספר לברידג', המאפשר לכל מי שמתעניין להתמקצע בברידג' ואף להשתתף בתחרויות מקצועיות.

בית ברמת השרון הממוקם בלב רמת השרון, מעניק לדייריו את האפשרות ליהנות מהאפשרויות העשירות שיש לרמת השרון להעניק בתחומי הפנאי והתרבות, כמו גם נגישות לכל המקומות המרכזיים בעיר. כל זאת, לצד חיים שקטים, בנוף ירוק ומוגן, בבית ייחודי ואיכותי.

כתובת: בית ברמת השרון, רחוב הנצח 23, רמת השרון.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר