דף הבית » דיור מוגן מגדלי הים התיכון – צומת סביון

דיור מוגן מגדלי הים התיכון – צומת סביון

מגדלי הים התיכון- צומת סביוןמגדלי הים התיכון- צומת סביון הינו אחד הפרויקטים החדישים של מגדלי הים התיכון, אשר הוקמו בסמוך לנווה מונוסון ולסביון. המקום מציע לדייריו מגוון פעילויות בתחומים שונים כמו חברה, תרבות ופנאי.

באמצעות חוגים, הרצאות, מפגשים, טיולים ופעילויות נוספות, הדיירים זוכים ליהנות משפע רב של עשייה ותעסוקה. מגדלי הים התיכון צומת סביון, מציעים גם שירותי רווחה, מכון כושר, ספא, מסעדה וקפיטריה, שרותי תחזוקת הבית והמבנים ועוד. החיים במגדלי הים התיכון צומת סביון, הם חיים איכותיים ושקטים המציעים לכל המעוניין, לבוא ולהתרשם מהמקום.

מגדלי הים התיכון צומת סביון שייכים לחברת משכנות כלל, הידועה גם בשמה מגדלי הים התיכון. חברה ותיקה זו היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום הדיור המוגן הפרטי בעשרים השנים האחרונות, בבעלותה מספר מגדלים ובתים של דיור מוגן פרטי.

דיור

הדירות במגדלי הים התיכון צומת סביון ממוקמות בבניין רחב ידיים בעל ארבע עשרה קומות ובו מגוון רחב של דירות לבחירת הדיירים, החל מדירות בנות חדר וחצי או שני חדרים, דרך דירות של שני חדרים וחצי וכלה בדירות בנות שלושה חדרים. מגדלי הים התיכון צומת סביון, מציעים לכל דייר את הסגנון המועדף עליו ובהתאם לצרכיו. הדירות מאובזרות בריהוט, מטבח מאובזר, חדר רחצה וכדומה.

מגדלי הים התיכון צומת סביון, מציע לדייריו השגחה רפואית צמודה במשך 24 שעות ביממה, כמו גם שירותי מרפאה מקצועיים.

המקום מציע לדייריו שירותי הסעות לערים הקרובות ובכך מגדיל את הנגישות ויכולת התנועה של הדיירים. המקום מציע רמה גבוהה של דיירים באחד האזורים היוקרתיים בארץ. מגדלי הים התיכון צומת סביון ממוקמים בקרבת מקום לרמת גן, ראשון לציון, אור יהודה וקריית אונו.

המיקום, בסמיכות לערים הקרובות של איזור המרכז, אך באזור שקט, ירוק ומטופח, משווים להם את התחושה החמה והייחודית. איזור סביון גני יהודה ידוע כאחד האזורים היוקרתיים בארץ, כמו גם המטופחים בו.

כתובת: מגדלי הים התיכון צומת סביון, ת.ד. 150 סביון 56915

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר