דף הבית » דיור מוגן מגדלי הים התיכון – נורדיה

דיור מוגן מגדלי הים התיכון – נורדיה

מגדלי הים התיכון-נורדיהמגדלי הים התיכון נורדיה, ידועים יותר ככפר גמלאים ירוק הממוקם בשרון היפהפה. בתי הכפר הממוקמים ביישוב נורדיה הם צמודי קרקע, עם גינה פרטית מקסימה ומטופחת. מי שבכל זאת רוצה לגור בבניין גבוה, יכול להשתכן במגדל היפהפה או באחד מבנייני הדירות במקום.

מגדלי הים התיכון נורדיה, מציעים לדייריהם את כל הנוחיות והשפע שאפשר לחלום עליו: לובי מהודר ומפואר בכניסה למגדל, מסעדה וקפיטריה, חדר כושר, בית כנסת, חדרי פעילויות ותכנים, שולחן ביליארד, ספרייה, מינימרקט ושירותים נוספים.

מגדלי הים התיכון נורדיה שייכים לרשת מגדלי הים התיכון, המובילה בארץ בתחום הדיור המוגן הפרטי. בעשרים השנים האחרונות, רשת מגדלי הים התיכון או בשמה הנוסף – משכנות כלל, נותנת שירות לציבור אוכלוסיית הגיל השלישי בתחום הדיור המוגן. לחברה, כמה מגדלים בארץ, בעיקר באזור השרון ובמרכז.

דיור

מגדלי הים התיכון נורדיה מציעים דירות במגוון גדלים לדיירים ובסוגי שונים: ניתן לגור בבית צמוד קרקע בגדלים שונים, ניתן להתגורר בדירות גן בבניין פרטי שגובהו ארבע קומות וגם ניתן להתגורר בדירות בגדלים שונים בבנין המרכזי.

החדרים מאובזרים בכל הפרטים המהותיים שחשוב שישרתו את הדיירים, כגון: מטבח מצויד, חדר רחצה, ארונות, גינה מטופחת בבתים צמודי הקרקע ועוד. הייחודיות במגדלי הים התיכון נורדיה היא שהמקום מציע מגוון אפשרויות דיור: בתי גן ודירות בבניין.

מחלקה סיעודית

מגדלי הים התיכון נורדיה, נותן לדייריו שירותים רפואיים מקומיים במרפאה המקומית במתכונת של השגחה רפואית 24 שעות ביממה. במקרה הצורך עומד לרשות הדיירים בבניין נפרד גם שירות סיעודי. ניתן להשתכן במחלקה הסעודית לטווח קצר ולטווח ארוך, על פי הצורך.

מגדלי הים התיכון נורדיה מספקים שירותי הסעה לדיירים לא רק למקומות הקרובים הסמוכים למגדלים, אלא גם למרכזי ערים סמוכות, ובכך משפרים מאד את מידת הנגישות של הדיירים ואת היכולת שלהם לנוע בחופשיות בערים הקרובות.

הטבה נוספת וייחודית שמספקים מגדלי הים התיכון נורדיה היא תשומת לב לקשר עם המשפחה, מכיוון שהמקום עורך פעילויות לכל המשפחה באופן המותאם גם לנכדים ולנינים.

מגדלי הים התיכון נורדיה ממוקמים באחד האזורים היפים של ארץ ישראל, השרון המהודר ומטופח. מושב נורדיה ממוקם סמוך לצומת בית ליד והוא שייך למועצה אזורית לב השרון.

כתובת: מגדלי הים התיכון נורדיה,  מושב נורדיה, 42954

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר