דף הבית » דיור מוגן – בית גיל הזהב, תל אביב

דיור מוגן – בית גיל הזהב, תל אביב

בית גיל הזהבבית גיל הזהב בתל אביב הינו אחד הבתים הותיקים והמובילים בענף הדיור המוגן הפרטי בארץ. הוא נוסד בתחילת שנות השמונים על ידי מרדכי רובינשטיין. הבית ממוקם באזור מרכזי בתל אביב ומאפשר ניידות נוחה בעיר וגם לערים השכנות סביב. בית גיל הזהב מציע מגוון של פעילויות לדייריו כגון חוגים, הרצאות, פעילויות ספורטיביות וחוגי התעמלות, ערב קולנוע ועוד.

בית גיל הזהב שייך לחברת בית הזהב בע"מ, וגאה להציג עצמו כבית הראשון בארץ אשר הביא את רעיון החיים העצמאיים בגיל מבוגר, לצד חיי חברה, פנאי וספורט משולבים יחדיו.

בית גיל הזהב מציע שלושה סוגים שונים של חדרים המופנים לנוף שונה- הדיירים יכולים לבחור לראות את נופיה של יפו, את פארק וולפסון רחב הידיים, או את תל אביב השוקקת חיים. החדרים בגדלים שונים ומכילים את כל מה שחשוב שיהיה בדירה: מטבח מושקע, חדר רחצה בסטנדרטים גבוהים, מערכות קריאה לעזרה וטלפון ושירותים נוספים.

המקום מכיל מעל 300 דירות בגדלים שונים, כגון דירת סטודיו (חדר אחד גדול), דירת שני חדרים וגם דירה מוגדלת המאפשרת לשים מחיצה בין איזור השינה לבין הסלון.

המחלקה הסיעודית בבית גיל הזהב, מספקת לדייריה מענה מקצועי ממדרגה ראשונה. את המחלקה מנהל פרופ' אדונסקי, מנהל המחלקות הגריאטריות בבית החולים תל השומר. המחלקה הסיעודית פועלת ברישיון משרד הבריאות ומעניקה שירותים רפואיים וסיעודיים לדיירים הזקוקים לכך. במקום ניתנים גם שירותי מרפאה במשך 24 שעות ביממה, הכוללים שירותי רופא ואחיות לדיירים.

בנוסף לאלו, מספק בית גיל הזהב קומה מיוחדת של דיור תומך. בקומה זו מתגוררים דיירים אשר משלבים בין חיים עצמאיים לבין סיוע שהם מקבלים בתחום הרפואי או בביצוע פעילות יומיומית. קומת הדיור התומך מיועדת גם לדיירים המחלימים מאשפוז או מניתוח וזקוקים להשגחה צמודה יותר.

בית גיל הזהב ממוקם בתל אביב, בצומת לה גארדיה ומשה דיין, מיקום מרכזי אשר מאפשר נגישות גבוהה ותחבורה ציבורית לשאר העיר תל אביב וגם לאזור גבעתיים, רמת גן, ועוד. באזור יש את כל השירותים החשובים ואף חניון חינם לרווחת הדיירים ולבני משפחותיהם. בצמוד לבית, ממוקם פארק וולפסון רחב הידיים אשר אהוב במיוחד על הדיירים.

כתובת: רחוב משה דיין 66, פינת רחוב לה גארדיה,  תל אביב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר