דף הבית » דיור מוגן בית בלב – ירושלים

דיור מוגן בית בלב – ירושלים

בית בלב - ירושליםבית בלב ירושלים הוא אחד בתים של דיור מוגן עבור אוכלוסיית הגיל השלישי, ושייך לרשת בית בלב של מכבי שירותי בריאות. בית בלב ירושלים ממוקם בשכונת נחלאות, אחת השכונות היפהפיות והייחודיות של ירושלים, בה ניתן לטייל ולסייר, ולספוג את ייחודיות העיר, לצד קרבה למרכזי הבילוי והקניות של מרכז העיר.

בית בלב ירושלים מעניק לדייריו את האפשרות ליהנות ממגוון פעילויות ואירועים במקום בתחום הספורט, החברה, התרבות, הפנאי ועוד. האפשרות להשתכן בבית דיור מוגן בירושלים היא בהחלט אפשרות פופולארית העדיפה במיוחד על דיירים רבים באוכלוסיית הגיל השלישי.

בית בלב ירושלים הינו אחד מהבתים של רשת מכבי שירותי בריאות, שיצרה בשנים האחרונות מגוון פתרונות בנושא הדיור המוגן בארץ. מכבי שירותי בריאות חרטה על דגלה את החשיבות של מתן שירות וסיוע לאוכלוסיית הגיל השלישי.

הדיירים בבית בלב ירושלים גרים בדירות נוחות ונעימות בגודל של חדר וחצי עד שלושה חדרים. המבנים מיועדים למגורים של יחיד או זוג, וכוללים אבזור מקצועי של מערכות תאורה, אינטרקום, מערכת קריאה במצוקה, וכמובן ריהוט הנחוץ למטבח, לחדר האמבטיה ולכל הבית. הדיירים מרהטים את בתיהם לפי הטעם שלהם, תוך שמירה על סגנון אישי לצד סיוע בתפעול.

שירותים

השירות הסיעודי שנותן בית בלב ירושלים מעניק שירות סיעודי של 24 שעות ביממה עבור הדיירים הנזקקים לכך. בנוסף במקום ניתנים שירותי מרפאה, שירותים של רופא ואחות, אספקת תרופות, שירות סוציאלי ועוד.

השירות הסיעודי מאפשר מתן סיוע לדיירים הזקוקים לסיעוד וסיוע יומיומי מבלי לפגוע באורח החיים העצמאי שלהם. שירותי סיעוד מורכבים ושירותי שיקום ניתנים במסגרת של מכבי שירותי בריאות בכל רחבי הארץ במספר מרכזים רפואיים.

שירותים נוספים שמעניק המקום הם שירותי הסעות, שירותי ארוחת צהריים במסעדה, שירותי כביסה וייבוש ושירותים טיפוליים נוספים העומדים לרשות הדיירים במשך 24 שעות ביממה.

בית בלב ירושלים הממוקם בשכונת נחלאות, מציע לדייריו מצד אחד את שכונת רחביה המפורסמת, עם מראיה הירושלמיים הייחודיים, ומהצד השני את גן סאקר בו ניתן להלך ולטייל. זהו איזור מקסים ביופיו.

כתובת: שד' בן צבי 35, רחביה ירושלים

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר