דף הבית » דיור מוגן בית בלב – אשדוד

דיור מוגן בית בלב – אשדוד

בית בלב - אשדודבית בלב אשדוד, הוא אחד הבתים הותיקים בארץ בתחום הדיור המוגן למגזר הפרטי. בית בלב אשדוד מעניק דיור מוגן לכלל אוכלוסיית הגיל השלישי ומכיל בעיקר תושבים מבוגרים מאשדוד וסביבתה, או כאלו שרצו לבוא לגור בקרבת משפחתם. הבית ממוקם ברובע ה', קרוב לקניון אשדוד, המאפשר סמיכות למרכזי הבילוי והקניות הקרובים.

בית בלב אשדוד הוא אחד הבתים של רשת בית בלב, מקבוצת מכבי שירותי בריאות. לרשת בית בלב, יש סניפים בקריות, בירושלים, בתל אביב וברמת השרון, כאשר מדובר באחת הרשתות הותיקות בארץ לדיור מוגן פרטי, בעלת אופי משפחתי ונעים לדייריה. הרשת מקפידה על טיפול רפואי מקצועי ועל מתן מסגרת הולמת של פנאי ותוכן איכותי לדייריה.

שירותים

הדירות, אותן מציע בית בלב אשדוד לדייריו הן דירות בגודל שני חדרים, אשר מתוחזקות על ידי המקום ומאובזרות לסיפוק כל הצרכים החשובים כגון: מטבח מאובזר, חדר רחצה מאובזר, מערכות קריאת חירום ולחצני מצוקה, פינת אוכל, ארון בגדים, מזגן, ספריה ושני טלפונים. הדירות מעוצבות על פי טעמם האישי של הדיירים.

בית בלב אשדוד, מציע לדייריו את המסגרת הנעימה והמקצועית של דיור מוגן המעניקה שירותי פנאי ותוכן כגון חוגים, ספרייה, מסיבות ואירועים, חגיגות משותפות, שירותי בריאות ומתן שירות רפואי, שמירה על אסתטיקה וניקיון וכמובן הצבת שמירה על המקום 24 שעות ביממה.

בית בלב אשדוד מציע לדייריו טיפול סיעודי בריאותי העוקב אחר מצבם של הדיירים, כאשר בשעות הלילה באופן קבוע זמינה אחות במקום, וניתן גם לקבל שירות רפואי במצבי חירום.

בית בלב אשדוד ממוקם בסמוך לבית ספר מקומי באשדוד ועורך פעילויות בשיתוף עם ילדי בית הספר ובשיתוף המתנ"ס המקומי.

אשדוד היא אחת הערים הגדולות בארץ, השמה בחשיבות עליונה את רווחת תושביה בכלל ואת רווחת תושבי הגיל השלישי בפרט. בית בלב אשדוד ידוע כאחד הבתים הותיקים, המובילים והאיכותיים בארץ, בדיור מוגן פרטי.

כתובת: רחוב הרב ניסים 15, רובע ה'

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר