דף הבית » דיור מוגן בית בכפר – כפר סבא

דיור מוגן בית בכפר – כפר סבא

בית בכפר- כפר סבאבית בכפר- כפר סבא, הוא אחד הבתים היפהפיים של רשת בית בכפר, אחת הרשתות האיכותיות המובילות בתחום הדיור המוגן בישראל. בית בכפר- כפר סבא, ממוקם בלב השרון בין פרדסים רעננים ושדות ירוקים בעיר, שמציעה לדייריה איכות חיים, שקט ושלווה.

בית בכפר- כפר סבא, עבר לאחרונה שיפוץ יסודי וכעת הוא מציע לדייריו את כל מה שאפשר לחלום עליו בתחום הדיור המוגן: מגוון חוגים, פעילויות במגוון תחומים, מסגרת ספורטיבית רב תחומית המסייעת לשמור על כושר ועל חיזוק הגוף, מערכת אחזקת המבנה והדירה באופן מקצועי ואסתטי, פיקוח ואבטחה 24 שעות וכן השגחה רפואית צמודה במשך 24 שעות ביממה.

לוח האירועים ושירותי הפנאי שמציע הבית הוא מגוון ורב, החל מחוגים קבועים של משחקים, התעמלות, קריאה וכדומה, דרך הרצאות בנושאים מרתקים, אמנות ויצירה ועוד.

רשת בית בכפר היא אחת הרשתות המובילות של דיור מוגן פרטי בישראל. בבעלותה חמישה סניפים בכל רחבי הארץ: קיבוץ גינוסר, ביתן אהרון, גדרה ושני בתים בכפר סבא- בכפר הדרים וכן בית בכפר- כפר סבא, שלגביו מתייחס המאמר.

הרשת הינה יוזמה פרטית של משפחת בלושטיין, אשר שמה לנגד עיניה את הדאגה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת ולטיפול בצרכיהם החשובים. בית בכפר- כפר סבא, מציע לדייריו דירות מקסימות בנות שני חדרים ושלושה חדרים. הדירה מאובזרת, מחוברת לשירותי קריאה לעזרה, ממוזגת ומרוהטת.

שירותים רפואיים

רשת בית בכפר מציעה לדייריה בכל הבתים, את האפשרות לקבל מערך סיעודי ורפואי ממדרגה ראשונה. המקום מספק שירותי רפואה מקצועיים במשך 24 שעות ביממה, היחידות הרפואיות בכל אחד מבתי הרשת פועלים בהנחייתו ובניהולו של ד"ר פלדמן, סגן מנהל המחלקה הגריאטרית בבית החולים מאיר, בכפר סבא.

המרכזים הרפואיים כוללים גם מחלקות סיעוד, מחלקות שיקום, ורשת חכמה של רפואה מונעת. בית בכפר- כפר סבא מעניקה לדייריה את הטיפול המקצועי ביותר בכל הנוגע לתחום הרפואה והסיעוד.

בית בכפר- כפר סבא מציע לדייריו את המיקום המושלם לדיור מוגן פרטי- בלב השרון, בעיר כפר סבא האיכותית והשקטה, המציעה לדייריה מגוון פעילויות בכל האזור, מול נוף הפרדסים הכרמים.

כתובת: רח' בן יהודה 71, כפר סבא

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר