דף הבית » דיור מוגן בית בכפר – הדרים

דיור מוגן בית בכפר – הדרים

בית בכפר- הדריםבית בכפר הדרים, הוא אחד הבתים האיכותיים שמציעה רשת בית בכפר לדיירי הדיור המוגן הפרטי בישראל. בית בכפר הדרים, ממוקם בלב כפר סבא, אחת הערים המסמלות איכות חיים, שקט, אסתטיות וחן. הבית ממוקם בסמוך לפארק גדול, שופע פרדסים וכרמים האופייניים לאזור השרון היפיפה.

הבית בנוי בצורה של פטיו גדול ממנו יוצאים פרוזדורים רחבי ידיים המובילים לדירות האקסקלוסיביות של המקום. בית בכפר הדרים, מעניק לדייריו מגוון רב של תכנים ופעילויות בתחומים שונים: מגוון חוגי התעמלות, מתקני כושר וספורט, חוגים ומפגשי תוכן, הרצאות ושירותים אישיים נוספים לרווחת הדיירים.

רשת בית בכפר, הינה אחת הרשתות האיכותיות ביזור השרון וברחבי הארץ בכלל, המציעה פתרונות דיור מוגן פרטי לאוכלוסייה של אנשים מבוגרים. הרשת מתמקצעת ביחס אישי, במתן הרגשה של בית ומצוות מהימן, מקצועי וותיק השומר על הבתים ועל רווחת הדיירים.

בית בכפר הדרים, מציע לדייריו בתים של שניים או שלושה חדרים, עם מרפסת וחצר וכן אבזור של חפצים מהותיים בבית. החדרים יפהפיים ועיצובם בתוך מתחם הפטיו הגדול, מעניק אווירה כפרית ושקטה. ניתן לעצב את הבתים לפי טעם אישי וליהנות ממגוון השירותים החשובים הניתנים בתחום אחזקת הבית והמבנים.

מרכז רפואי

המרכזים הרפואיים של רשת בית בכפר הינם מקצועיים ממדרגה ראשונה ומעניקים שירות רפואי וסיעודי ברמה גבוהה ביותר. רשת בית בכפר שמה את נושא הרפואה והסיעוד בחשיבות עליונה וניכר בכל הבתים של בית בלב כי קיים טיפול מקצועי ותשומת הלב רבה לנושא זה. בית בכפר הדרים מציע גם הוא מרכז רפואי ומרכז סיעודי לדייריו,  בכל אחד מהם ניתן הטיפול האישי המקצועי ביותר.

בית בכפר הדרים מציע שירותים נוספים לרווחת הדיירים כגון אספקת וחלוקת תרופות, שירותי גיהוץ, שירותי מספרה, שירותי הסעה, אחסון ושמירת חפצים (חלק מהשירותים בתשלום נוסף).

בית בכפר הדרים הממוקם בלב כפר סבא הוא הפתרון האיכותי בשרון למי שמחפש דיור מוגן איכותי. הוא משקיף לנוף הפרדסים והפארק הירוק המקסים.

כתובת: רחוב בן יהודה 77, כפר סבא

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר