דף הבית » דיור מוגן בית בכפר – ביתן אהרון

דיור מוגן בית בכפר – ביתן אהרון

בית בכפר- ביתן אהרוןבית בכפר ביתן אהרון, הוא אחד מחמשת הבתים של רשת בית בכפר. בית בכפר ביתן אהרון נמצא בסמוך לנתניה, בקרבת נחל אלכסנדר היפהפה. הבית בנוי על גבעה ירוקה ומרהיבה מול שמים פתוחים ובמרחק כמה דקות נסיעה מנתניה ומחופי הים הקסומים של האזור, הידועים כחופים היפים בארץ.

רשת בית בכפר היא אחת הרשתות הידועות של דיור מוגן פרטי ברחבי הארץ. היא מפעילה חמישה בתים בסך הכול, כשלכל אחד מהם האופי שלו והאיכויות שלו, החל מהבית הממוקם בקיבוץ גינוסר בצפון, דרך שלושה בתים באזור המרכז והשרון, וכלה בבית בכפר בגדרה.

הרשת ידועה כרשת איכותית ומקצועית לדיור מוגן, היא פועלת למעלה מעשרים שנה והמוניטין שלה באשר לצוות המנהל את המקום ולצוות הרפואי הינו מהידועים והחיוביים ברחבי הארץ.

ביתן אהרון מציע לדייריו 250 דירות אקסקלוסיביות בכל מיני גדלים: החל מדירות סטודיו ועד דירות שלושה חדרים. הבית מספק לדייריו את כל הנחוץ מבחינת אחזקת הבית והמבנה, שירותי קריאה לעזרה ואבזור הבית בכל מה שדרוש מבחינה בסיסית.

פעילויות ושירותים רפואיים

בית בכפר מציע לוח פעילויות שוקק חיים המתעדכן מדי חודש, ומציע לדייריו את האפשרות ליהנות מחוגים, הרצאות, מפגשים, פעילויות אומנותיות, סיפורים אישיים ושפע פעילויות איכותיות. בית בכפר ביתן אהרון ידוע כאחד הבתים המפוארים בארץ של רשת בית בכפר.

בית בכפר ביתן אהרון מציע לדייריו את הטיפול המסור והמקצועי בתחום השירות הרפואי והסיעודי. הבית מעניק שירותים רפואיים שוטפים, על הצד המקצועי ביותר, ובנוסף מעניק המרכז הרפואי גם מחלקות שיקום, סיעוד וטיפולים נוספים הניתנים על ידי צוות מומחה של רופאים ואחיות.

בית בכפר ביתן אהרון מציע לדייריו שפע של שירותים נוספים החשובים לדיירים, כגון: מספרה, מינימרקט, רכישת תרופות, שירותי הסעה ועוד.

בית בכפר ביתן אהרון ממוקם באזור שקט ויפהפה, קרוב לכביש הראשי, בסמוך למחלף חבצלת השרון.

כתובת:  בת חן ג', גבעת שפירא

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר