דף הבית » דיור מוגן אחוזת בית הכרם – ירושלים

דיור מוגן אחוזת בית הכרם – ירושלים

אחוזת בית הכרםאחוזת בית הכרם, בבעלות רשת אחוזות רובינשטיין, ממוקמת בלב שכונת בית הכרם בירושלים הידועה באיכותה ובאווירה השלווה והנעימה שבה. באזור האחוזה ישנו מרכז קניות גדול, בתי קפה, מסעדות, בית מרקחת ומגוון שירותים נוספים אשר הופכים את החיים באחוזה לנוחים ונעימים.

אחוזת בית הכרם מציעה לדייריה לובי מפואר המהווה מקום התכנסות מלבב של הדיירים, בדרכם אל בריכת השחייה חדר הכושר במועדון הספורט, הספרייה, חוג ברידג' או שח מט, או כל פעילות אחרת ממגוון הפעילויות שמציעה האחוזה.

אחוזת בית הכרם, בבעלות רשת אחוזות רובינשטיין, הינה אחת מארבע אחוזות של רשת אחוזות רובינשטיין: אחוזת פולג, אחוזת ראשונים, אחוזת צהלה ואחוזת בית הכרם. רשת אחוזות רובינשטיין הוקמה ב-1931, ומפעילה בעשור האחרון בתי דיור מוגן המכילים מעל 1500 דיירים, עם מגון פעילויות ושירותים בכל אחוזה. רשת אחוזות רובינשטיין נמנית עם החברות המובילות בארץ לדיור מוגן פרטי.

אחוזת בית הכרם מציעה מגוון של דירות לדייריה, כשלוש מאות במספר, החל מדירות בנות שני חדרים, שלושה חדרים, ארבעה חדרים ופנטהאוזים, הכוללים מטבח מאובזר, מערכת מיזוג אוויר, אמבטיה ברמה גבוהה ושירותים נוספים לרווחת הדיירים ולנוחיותם.

אחוזת בית הכרם מפעילה אגף דיור תומך ובו שתי מחלקות סיעודיות, המעניקות שירותים רפואיים וסיעודיים למי שנזקק הם. המחלקה הראשונה, אגף  ,PRIVATE CARE מציע לדיירים טיפול סיעודי אישי בדירתם באחוזה, כשמהות הטיפול היא אישית וכזו אשר אינה פוגעת באורח החיים העצמאי והפרטי של הדייר ומאפשרת לו להמשיך ולעסוק בפעילויות המגוונות שמציעה האחוזה.

המחלקה השנייה באגף הסיעודי, היא מחלקת החלמה אשר מציעה תכנית החלמה עם שירותים רפואיים וסיעודיים לדייר לאחר ניתוח או אשפוז, תוך כדי תשומת לב מקצועית מלאה ובהתחשבות בשאר בני המשפחה. מחלקת ההחלמה מקבלת אליה גם חולים לאחר אשפוז או ניתוח שאינם דיירי אחוזת בית הכרם.

אחוזת בית הכרם מציעה מגוון פעילויות וחוגים לדיירי המקום, בלוח הפעילות החודשי אשר מתעדכן ומציע בנוסף לחוגים ולפעילויות המקובלות, גם פעילויות כגון "תחרות המרק של סבתא", סדנה לשזירת פרחים, טיפולים אלטרנטיביים, סדנה להכנת ריבות ועוד. עוד מציע המקום "אירועי התרשמות" אליהם ניתן להצטרף ולהתרשם מהמקום מפעילותו.

אחוזת בית הכרם הממוקמת בשכונת רמת בית הכרם הירושלמית, הינה חלום מתגשם עבור כל מי שאוהב את הייחודיות של ירושלים, את המראה הפסטורלי של רחובותיה, את התחושה של צלילות האוויר לצד קרבה למרכזים מסחריים המאפשרים נגישות, נוחיות ועניין רב עבור הדיירים.

כתובת: רחוב אביזוהר 8, רמת בית הכרם, ירושלים.

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר