דף הבית » תוכנת ניהול לדיור מוגן

תוכנת ניהול לדיור מוגן

תוכנת ניהול לדיור מוגןכבר לפני כ-30 שנה, נעשה שימוש במערכות מיחשוב שונות בבתי אבות או מוסדות דיור מוגן. היו אלה בעיקר תוכנות בסיסיות ביותר להקלדת נתונים וחישוב. מאז, מיותר לציין, עברו הרבה מאד מים מתחת לנהר הטכנולוגי. כיום, הרי שתוכנות מיחשוב למוסדות דיור מוגן נועדו לכלול בתוכן את כל ההיבטים המורכבים של ניהול זה, ועושות זאת בצורה מעוררת כבוד.

מה כוללות תוכנות הניהול?

תוכנות מיחשוב וניהול בית דיור מוגן, כמו זו המוצעת על ידי חברת פרדיגמה, הופכת את תהליך הניהול לפשוט הרבה יותר. ראשית, הרי שהן מסוגלות להכניס, למערכת אחת, את כל הצרכים הנוגעים לניהול מוסד דיור מוגן. כאן, ניתן להזכיר את הניהול הכולל של המוסד, כעסק לכל דבר ועניין: תקציב, הכנסות, הוצאות, תפוסה וכן הלאה.

כמו כן, הרי שבכל מוסד דיור מוגן פועלים לא מעט בעלי מקצוע, בתחומים שונים הקשורים לסיוע לקשישים: מטפלים, רופאים, עובדים סוציאליים ועוד. המערכת מאפשרת לעקוב ולנהל את משכורות העובדים האלה, לראות את ימי הנוכחות, להוסיף סעיפים לתלוש המשכורת וכן הלאה.

תוכנת מיחשוב וניהול בית דיור מוגן מתייחסת גם למלאי המוצרים אשר מוסד מסוג זה זקוק לו. כך, למשל, כמות התרופות או מוצרי הספיגה אשר מוצעים בוודאי במקום, סטטיסטיקות לגבי השימוש בהם וכן הלאה.

כך הקשישים נכנסים לתמונה

רבים יגידו כי אחד המאפיינים המובהקים של תוכנה ממוחשבת לניהול מוסד דיור מוגן הוא שהיא מאפשרת גם מעקב וניהול מתקדמים אחר כל דייר ודייר. כצעד ראשון, תכלול התוכנה מידע חיוני על הדיירים: גיל, מצב סיעודי או רפואי, פרטי יצירת קשר עם קרובי המשפחה וכן הלאה.

כמו כן, תוכנת ניהול מסוג זה מאפשרת גם לעקוב אחר תוכנית הטיפולים הניתנת לכל קשיש. באמצעותה, ניתן לשמור על הסנכרון והתיאום הנדרשים במוסד מסוג זה בין בעלי המקצוע השונים. תוכנות אלה גם יספקו התרעה כאשר לא עומדים בתכנית הטיפולים, או אפילו כאשר במהלכם מתגלות אי אילו בעיות.

תוכנת המחשוב המובילה לניהול דיור מוגן – לחצו כאן

תוכנות ניהול אינן טועות

אז מה מאפשרות תוכנות הניהול למוסדות הדיור המוגן? ובכן, לא פעם מתברר כי אלה יכולות למנוע טעויות הרות אסון בטיפול בקשיש. הגם שמוסדות דיור מוגן לא תמיד מעמידים את הטיפול הרפואי בראש סדר העדיפויות שלהם, הרי שניתן מענה מסוים בתחום. העובדות מראות כי טעויות אנוש אפשריות גם אפשריות, מהבחינה הזו.

בארצות הברית, למשל, נפטרים מאות אלפי אנשים מדי שנה עקב טעויות רפואיות, והנזק הכספי הנגרם מכך נאמד בעשרות מיליארדי דולרים. באותה מידה, ההערכות הן שהמעבר למיחשוב רפואי הקטין את הטעויות בלא פחות מאשר 85%. יש לכך השפעה מסוימת גם על מוסדות הדיור המוגן.

יתרונות אחרים של התוכנה

יש לזכור כי תוכנת מיחשוב מתקדמת למוסדות דיור מוגן כוללת בתוכה לא מעט יתרונות חשובים אחרים. הן הידידותיות ביותר שניתן להעלות על הדעת, שעה שלא נדרשת מומחיות כלל. למעשה, לאחר הדרכה קצרה, כל אחד יכול להתמודד איתן באופן מעורר כבוד. התוכנות מותאמות למוסד הדיור המוגן באופן מוחלט.

יש לזכור כי תוכנות מסוג זה נחשבות גם ליציבות פי כמה מאשר מסמכי הנייר למיניהם: הן מאפשרות גיבוי מלא, ומאופיינות במערכות הגנה ובקרה מתקדמות. כך, רק המורשים לכך יוכלו לתפעל את המערכות. התוכנה, בטווח הרחוק, מאפשר לשפר את התקשורת עם הלקוחות- אלו הם דיירי מוסד הדיור המוגן- ולהרחיב את סל השירותים אשר מוענקים להם.

כל אלה מאפשרים לנו להסיק כי מגמת השימוש בתוכנות ניהול ממוחשבות במוסדות דיור מוגן רק תתרחב בשנים הבאות עלינו לטובה.

מעוניינים בתוכנת המחשוב המובילה לניהול דיור מוגן? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715449

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר